mandag 7. mai 2012

Prepare for summer!

Til tross for snø og blå temperaturer lever jeg fortsatt i troen om at det snart vil bli mulig å plante årets sommerblomster. Årets tema er lilla og grønt i nyanser, selvfølgelig ispedd en porsjon hvitt og et hint av rosa. Jeg gikk til innkjøp av et stort parti sommerblomster i forrige uke men har vegret meg for å putte dem i jorden før været bedrer seg. I fjor var jeg for tidlig ute, og alle plantene fikk seg en skikkelig smell i perioden før 17. mai.

MEN, jeg hørte på radioen forleden dag et ordtak av typen: "Eik før Ask = plask! Ask før Eik = steik!" Og siden Ask'en har sprunget ut før Eik'en her i Bergensområdet så tar jeg det for gitt at årets sommer vil bli steikende hett! :) Da er det bare å smøre seg med tålmodighet...


Goood mandag ønskes av Catherine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar