onsdag 16. mai 2012

La Cucina

Vi fikk en hyggelig forespørsel om vi ikke kunne vise frem måter å bruke La Cucina pot på?
Det vil vi jo selvsagt! Og vi vil gjerne se din La Cucina også! 
Send inn ditt bilde til post@rivieramaisonbergen.no :)
( eller kommenter under, med link til ditt blogginnlegg)

 Til (17.Mai) dessert, i rødt, hvitt og blått!


 Til smykker :)


(Takk til LUSH,  Chica Store og Avenue for lån glittersåpe, flasker og smykker)
Eller bare til pynt...?
Innsendte bilder:

Karoline Eide
Lisa Caroline




Thea, med den fine bloggen My little kitchen
Victoras

Christina
Eugenija

 Ingrid Martha Gifstad

Vi håper på mange kreative bidrag! 
og trekker en vinner av 2 Vin Rouge glass mandag 28.mai :)

Hilsen Riviera jentene i Bergen og Trondheim

7 kommentarer:

  1. Eg har min på badet, med dei beste smykkene og øyredobbane min :) Den har og blitt brukt til oppbevaring av pasta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Riviera Maison Bergen18. mai 2012 kl. 09:34

      Ja, sant den er perfekt til smykker!?
      Så kan man jo faktisk se hva man har ;)
      Ha en fin dag :)

      Slett
  2. Jeg har brukt min la cucina til å servere kjeks i. :)

    Se bilder i dette blogginnlegget: http://mylittlekitchen-thea.blogspot.com/2011/09/chocolate-chip-cookies.html

    Thea

    SvarSlett
  3. Hei!
    Elsker mine La Cucina! De kan brukes til så mangt! Jeg har servert alskens snacks i dem pluss at de er fantastiske til oppbevaring av andre ting, som pene bånd, smykker, håespenner, perler osv.

    Bilder av mine la cucina's kan sees her:

    http://eldenshage.blogspot.com/2012/05/leeeenge-siden.html

    SvarSlett
  4. Hei,
    hvem er som vant? Det er jo 31. i dag :)

    SvarSlett
  5. Riviera Maison Bergen5. juni 2012 kl. 12:25

    Vi viser vinneren i morgen formiddag :)

    SvarSlett