fredag 23. september 2011

Vinner av gratisbilletter

Puh, litt på etterskudd nå. Vi har jobbet dag og natt for å bli ferdig til messen åpner i dag, og resultatet er helt FANTASTISK! 70 m2 er gjort om til en ekte Rivièra Maison butikk med konseptinnredning og det hele. Min flinke ektemann, Tommy, har lagt brostein og granitt på deler av gulvene, og han stiller selvfølgelig på messen for å prate med dere som ønsker hjelp til å opparbeide hagen.
 
 
Ikke gå glipp av masse gode tilbud på småvarer fra Rivièra! I tillegg har vi 10% rabatt på alle møbelordre som blir gjennomført ifm. messen. Tommys Hage og Anlegg har messetilbud på ferdigplen. Det er ennå ikke for sent å få grønn plen i 2011....
 
Så til vinneren av gratisbilletter. Trommevirvel!!!
 
True Random Number Generator13
 
Vinneren ble Vicky! Gratulerer!
 
Det ligger en konvolutt og venter på deg i butikken vår i Bergen. Stikk innom når det passer!
 
Da sees vi forhåpentligvis i løpet av helgen!
 
Spent klem fra Catherine:)

6 kommentarer:

  1. Håper på mange bilder fra messen...slik at vi kan drømme om årets julevarer fra RM <3

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for billettene. Jeg var på messen i dag og reiser i morgen lørdag. Men min venninne, Beatriz og henes mann Cato, kan komme å hente billettene i morgen.
    Håper det gå bra!!! :D
    Mvh,
    Vicky Holmedal

    sender en email også.

    SvarSlett
  3. Gleder meg kjempemye til å se RM sitt winter wonderland på messen i dag :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott messe, og en utrolig flott stand, var kjempe lekker!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hjelpen vedr. CD/DVD boks - La musique!! Jeg manglet en og var så lei for at jeg ikke skulle få tak i det. Tusen takk for den gode servicen!!!
    Mvh Hjørdis Forsell

    SvarSlett
  6. Hei.
    Gratulerer med flott messe, utrolig flott stand. Innbydene og lekkert, og med koselig stemning.
    Utrolig tøft med brostein på deler av gulvet ;)
    Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett