tirsdag 24. mai 2011

Rå' flott i Oslo!

Jeg trosset den truende askeskyen og fløy østover til Tigerstaden i morges. Typisk meg å ikke ha booket hotell på forhånd: "jeg tar det innimellom møtene" tenkte jeg... Det er visst en eller annen svært viktig konferanse her i byen, og som de sa på Choice Folketeateret: "det er ikke et rom å oppdrive fra Oslo til Drammen, hvis ikke du vil ha en suite da..!?!"





Så nå koser jeg meg altså i toppetasjen med 2 bad, soverom, stue og privat altan med utsikt over byen. Det var enten dette eller bed&breakfast i Skippergata... Valget var enkelt - og forhåpentligvis blir det fler slike "nødløsninger" i fremtiden! Ha ha!





Bare synd at jeg er her alene da. Alt hadde vært mye kjekkere om Herr C hadde vært med. Poster derfor bilder på bloggen i all min ensomhet, og ønsker samtidig å gjøre Petter Stordalen oppmerksom på at stuen hadde tatt seg mye bedre ut med Velvet puter fra Rivièra Maison i sofaene. ;)


God kveld med Frustrerte Fruer!


- Tudelu fra Catherine (Posted using BlogPress from my iPad)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar