tirsdag 3. august 2010

En ettermiddag på HH


Selv om temperaturen er langt under pari prøver vi å nyte sommerdager her på HH. Herr C veklser mellom å innta rollen som både Grillkonge og Fangstmann, med 2 små lærevillige kronprinser på slep.


Rollen som Fangstmann ble enda mer attraktiv etter en utvidet lørdagshandling forrige helg. Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for å avvente med båtkjøp ett år, men etter en super-sosial hyttetur med gode venner (takk R&W), fikk vi blod på tann. Spontan av natur - veien til nytt ett familiemedlem ble kort.


Ferien har gjor oss mer bevisst på å NYTE hverdagen til det fulle. Arbeidsoppgaver skal deligeres bedre enn før - familietid skal stå i fokus. Ikke mindre arbeid, bare arbeidsdager strukturert på en bedre måte. Utfordringene står i kø;)


Derfor nyter jeg for tiden marinerte grillbein - nesten uten skam. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det ikke er så feitende hvis jeg kun spiser litt av flesket. I tillegg kan jeg ikke få nok av salat med purre og Arla fetaost med soltørket tomat. Jeg kjøper gjerne 5 pakker i slengen etter at jeg for noen uker siden opplevde at både Rema 1000 og Meny var tom. Hvem trenger bikini-fasong når vi ikke har bikini-vær?


Jeg håper alle blogg-lesere nyter inspurten av Sommeren 2010.
Klem!

4 kommentarer:

  1. Jeg er muligens litt sent ute, men jeg leste altså innlegget ditt fra 21. juni om terrassebordene du ønsket å gjøre noe med.

    Jeg kan anbefale Jotun Terrassebeis i fargen shimmergrå. Det gir akkurat den "looken" du er ute etter, tror jeg. Har den selv på min terrasse og er superfornøyd. Enkel å påføre og vannbasert...

    SvarSlett
  2. Herlig med ferie, og da er det lov å kose seg!

    Ønsker deg en nydelig dag!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. grattis med ny Båt ,
    Ser kjempefin ut .
    de hvite stjerne skålene på dette bildet ;

    http://2.bp.blogspot.com/_iFaY1e8uOPA/TFciZ6IFbWI/AAAAAAAABsw/SRFOK2JD4h4/s1600/DSC06203.JPG

    er det noe du har i butikken nå ? eller kommer til å ta inn ? superfine ;)
    Skjenken i bakgrunnen er og bare rett og slett DØDSFIN!
    Ha en deilig dag.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med en kjempeflott båt. Vi kommer innom en dag. ..og takk for besøket på hytten. Det var utrolig kjekt. Klem fra R & W

    SvarSlett