tirsdag 2. mars 2010

Sommer og sol...


... à la Riviera Maison.



Inntil videre må vi nøye oss med å drømme om grønne plener, stille vann og måkeskrik. Jeg innbiller meg at årets sommer skal nytes ekstra mye. Vi skal selvfølgelig oppleve rekordmange soldager i Norges land med badetemperaturer godt over gjennomsnittet. Vekk med brennmaneter og Nordavind, ja til knallrøde jordbær og grillribbe. Jeg ser frem til å klippe gress og stelle havet med sommerblomster mens Chablis`en ligger på is i min nyinnkjøpte "Prosecco and Wine Cooler".





Jeg ser frem til å høre ungene fryde seg når de løper ut i bølgene mens Cruisebåtene glir forbi. Nytt utekjøkken skal benyttes til å diske opp lekre sommerretter; friske salater, grillet egenfisket torsk og multekrem til dessert. Jeg skal sette brostein som aldri før og lover samtidig å aldri klage over myggen. I år skal jeg opp på wakebord, koste hva det koste vil. (Hører du det kjære nabo? I år stopper vi IKKE selv om du uheldigvis igjen skulle klare å mose en brennmanet med ansiktet!!!)



Ja, kjære venner - årets sommer vil være sommeren over alle somre!


7 kommentarer:

  1. Haha!! Ja brennmaneten i trynet har satt sine spor hos han :) I år skal jeg også være med! ingen gravidmage eller skrikende baby å skylde på i år...

    SvarSlett
  2. Mmmmm vilka härliga bilder! Längtar efter att sitta ute och bli varm av solen!

    SvarSlett
  3. Vilka fina bilder .... längtar redan till sommaren .... och jag ÄLSKAR Riviera Maison :)!! Härlig blogg du har!!

    Jag bor i Holland och har turen att när som helst kunna besöka en av deras härliga butiker. Gjorde faktiskt helt nyligen ett blogg inlägg om Riviera Maison, och hittade din blogg faktiskt först efter det :)

    En solig hälsning från Holland!

    Nona

    SvarSlett
  4. Oih i love Riviera Maison and summer.
    Tiina

    SvarSlett
  5. Fristende bilder! Må igjen bare spørre om du har pris på den champagnekjøleren??

    Klem Gry

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Nydelige bilder, farlig mange fristelser her :)
    Håper virkelig at du har rett i at sommeren i år vil bli fylt med rekord mange soldager!!

    Ønsker deg en riktig fin kveld.

    SvarSlett
  7. Du skriver så bra!! Jeg har også skikkelig go-følelse for denne sommeren!! Tenker at - "gleder jeg meg såååå mye til vår hvert år??" - husker det liksom ikke fra år ti år...

    Kos deg med våren og forberedelsene!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett