fredag 5. mars 2010

Jeg elsker ALT!



Jentene i butikken pakker opp for harde livet. Jeg bare stikker innom og stjeler med meg godbiter etter eget forgodtbefinnende. Skam på meg! I morges var jeg igjen på skattejakt i havet av kasser og paller da jeg plutselig så et kjent ansikt. "Emmeline!!" nærmest hvinte jeg mens jeg ubevisst rettet på skjortesnippen. Det er jo ikke hver dag vi har celebert besøk i butikken.



Emmeline har et like vinnende vesen i virkeligheten som på trykk. Naturlig morsom på en vinnende måte, en tørrvittig humor som treffer meg rett i hjerte. Jeg blir nesten litt flau over min overstrømmende begeistring for Cecilie`s, alias "Emmeline`s", skriverier. Jeg fryder meg høylydt over detaljrike koppehistorier og syntes at Emmelinemannen er verdens nest-kuleste mann. Kun slått av Herr C, selvfølgelig!



På tirsdag kommer Designteamet på besøk til oss. Vi snakker deilige tekstiler, gress og Ranukler. Våren er på plass i butikken og du er selvfølgelig velkommen på besøk.



Nicholas Wingchair`en er for anledningen pyntet med nye puter fra tekstiltemaet "Scratch 7". Bokser med skjellsand er brukt til å dekorere RM Double Hurricane. Kaktusene i keramikk er en personlig favoritt. Jeg ser for meg sørvestlig lett bris, grillukt og et eksotisk dekorert bord.


God kveld i stuen!

11 kommentarer:

  1. Hei igjen:) Så flott at du kunne hjelpe meg. Kunne jeg fått pris på 4 slike stoler til og begyne med, av deg? Og hvordan gjør vi det med frakt til Fredrikstad? Nå ble jeg glad, takk så lenge:) Kort leveringstid passer meg perfekt, skulle helst hatt ting "i går" når jeg først bestemmer meg:) Klem fra Line...

    SvarSlett
  2. Her sitter jeg og bare smiler, og må jo bare takke og bukke for overstrømmende og fine komplimenter. Det var så kjekt å slå av en prat med deg IN REAL LIFE i dag:) Det var så UTROLIG koselig -og du er jo bare så søt og blid og skjønn!!!! Veldig kjekt var det Cathrine, jeg gikk ut av butikken og måtte bare smile!!

    Her er jo bilde av putene som vi sto og tittet på i dag! Det verste av alt er jo at dere faktisk HAR besøk av meg nesten hver eneste dag, hehehe! Begynner å kunne prisene i hodet snart og snirkler meg rundt hver eneste lille pute og hver vinglass og planlegger når jeg skal kjøpe hva...
    For jeg må jo si at FRISTELSENE står i kø i din fine butikk. Skjønner at du gleder deg til at Designerteamet kommer, men jeg må jo si at jeg syns dere har fått det VELDIG fint til på egenhånd:)

    og da mener jeg VELDIG VELDIG fint:) Jeg elsker jo selvfølgelig den nye sommerserien, og må rett og slett knipse meg noen bilder en dag...for den er bare FANTASTISK!!!

    Men uansett: tusen takk for kjempekoselig prat. Håper vi møtes snart igjen:)

    SvarSlett
  3. :o)
    God helg!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg lurer på hvor liftgardinene dine er fra? Har du sydd de selv, eller kan de kjøpes ferdig i butikk? Håper på svar...
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  5. Hello! I found your blog today and it is very very beautiful!! I put it to my bloglist and now I am Your reader also : )! Best wishes from Finland!

    SvarSlett
  6. Morsomt med nye varer! Dere er hjertelig velkomment til å åpne en consept store i bartebyen også;) Ha en strålende lørdag!

    SvarSlett
  7. Ahh...nydelig..du er så heldig som får jobbe med dette. Det er jo som en drøm. Hvor er det absolutt beste stedet å handle RM i Oslo-området? Sender du ting? Lykke til!!!!

    SvarSlett
  8. Hei. Lurer på, er det to str på cookie jar og hva koster de ? Har ikke egen blogg, så håper på svar her. Kjersti

    SvarSlett
  9. Hei Kjersti!

    La Cucina Pot har frem til nå kun kommet i 1 størrelse som koster kr 560,-. I den forestående sommerkolleksjonen kommer den også i en liten versjon. Pris og leveringsdato har jeg dessverre ikke ennå.

    Send meg gjerne en mail:
    Catherine@rivieramaisonbergen.no

    Mvh
    Catherine:)

    SvarSlett
  10. Takk for det Cathrine. Tror det er verdt å ta turen til Bergen jeg. Men kjempefint at du sender også. Snakkes!

    SvarSlett
  11. Hei Charlotte!

    Liftene mine er sydd av damene på Interiørhuset Alvøen. Ble plutselig usikker på hvilket merke stoffet er, men hvis du ringer Interiørhuset og hilser fra meg, er jeg sikker på at de kan hjelpe deg.

    Jeg er kjempe nøgd!

    Klem fra meg!

    SvarSlett