onsdag 24. mars 2010

Bilder som varmer


Nok en laaaang arbeidsdag er over. Dere kjenner kanskje følelsen; å komme hjem til varme ostesmørbrød, et glass rødvin og favoritt-slakkis-buksen liggende klar for å bli besteget? Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - det er kontrastene som er livet.




Vi er enige om at motgang gjør deg sterkere. Dog syntes jeg at hverdagens motpoler noen ganger er urimelig urettferdig. Rett blir galt, og alle parter ender opp som tapere. Huff, jeg slutter der jeg starter: en laaaang arbeiddag er over! :)


God natt ønskes fra meg med bilder lånt fra House Beautiful.

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder...som alltid! Tänk att ha en sådan trädgård! Kram Jackie

    SvarSlett
  2. Gleder mig till sommaren här på toten nu alltså:-)

    SvarSlett
  3. Dette var balsam for sjelen, så herlige bilder med stemning i!

    SvarSlett