fredag 13. november 2009

Jeg har handlet!



God kveld i stuen!

Endelig har jeg fått ta med meg noen RM godbiter hjem. Åpningsukene har ribbet oss for varer i butikken, og jeg har rett og slett ikke hatt samvittighet til å være med på å svekke vareutvalget ytterligere.



I dag klarte jeg ikke å vente lenger! Mitt nye driftwood sidetable har stått uten pynt alt for lenge. Når til og med barna spør med en forundret mine "Mamma, skal bare bordet stå SÅNN!?!" - Ja, da er det virkelig på tide å gjøre noe!



2 stk Lamp l`hotel med skjermer i bege lin fikk være med hjem. Super lekre lamper som passer over alt! Wiener Cake "brettet" i aluminium har jeg hatt lyst på lenge, og jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe ett til. I dag har jeg dekorert brettet med RM lys i forskjellige størrelser. Magical! Flere kunder har de siste dagene kommet inn og skrytt av Riviera sine kubbelys, og nå får jeg endelig prøve selv.

Bildet er fra Ocean House. Da jeg fant det hos New Home på Nesttun (Hei, skjønne damer!) kunne jeg ikke unngå å slå til. Perfekt her på nøstet!



Før jeg skifter fokus over til gullrekken så ønsker jeg å takke for alle koselige tilbakemeldinger her på bloggen og per mail. Ikke minst syntes jeg det er kjempe kjekt å prate med alle som stikker innom i butikken. Verdifull energiinsprøytning i en travel hverdag. Bloggeverden er en merkelig sphere hvor personligheter og ansikter er visket bort. Jeg undrer ofte over hvilke individer som skjuler seg bak lesertallene. I morges snakket jeg med en hyggelig dame fra Valdres som sporenstreks vendte nesen mot Xhibition etter å reist med NSB over fjellet (Anettewillelmine - du hadde rett!). Jeg fryder meg over at andre fryder seg - hvis dere skjønner hva jeg mener...


Til slutt; La Cucina Pot i innlegget under koster kr 540,-. Jeg har ennå noen igjen! Send en mail til skjønne Butikksjeffrue I: Ingvild@rivieramaisonbergen.no hvis du vil ha en du også.
I neste uke får vi et uendelig hav av accessories til butikken. Vi gjør oss klare for en hektisk julehandel. Velkommen til "proppfull" butikk!

9 kommentarer:

  1. Hei på deg , og takk for sist,
    var hyggelig å hilse på deg på lanseringsfesten ;)
    superfin fest og masse hyggelige mennesker.
    Var innom i uken og shoppet litt, blandt annet de fine champagne glassene fra festen;)
    nå er jeg klar for å feire bursdag i Desember;)
    gleder meg til å komme ned igjen om ett par uker,
    Håper du har fått pusten igjen , og at du får en deilig helg ;) selv setter jeg flippfloppene og solbrillene mot Gran Canaria i morgen ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Nydelige bilder du viser. Har vært innom dere en gang, ble nok litt med hjem ja.

    Bilder og omtale av butikken kan du se på bloggen min om du vil.

    Kommer nok innom igjen ganske snart. Ha en flott helg, kos deg og lad batteriene sammen med familien!

    SvarSlett
  3. Lett stasj med hjem fra butikken er deg sikkert vel fortjent.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  4. Var innom butikken i går og fikk med meg en cuisine pot og noen nydelige julekuler! Gleder meg til å fylle krukkene med deilige julekaker og til å henge kulene i vinduet til jul! Ble servert kaffe av en av dine hyggelige medarbeidere! Virkelig kjempekos å gå rundt og kikke med en kopp kaffe i hånden. Blir nok ikke lenge til jeg kommer innom igjen!
    Hilde

    SvarSlett
  5. Heia! Takk for besøk på bloggen min! :) Føler meg ikkje så åleine her inne lenger, når det ligg koselege kommentarar og ventar! Leste bloggen din for eit par timar sidan :) Nydelege lampar! Skal kjøpe meg to nye til stovevindauget før jul. Men veit ikkje heilt kva eg skal velge. Utruleg mange fine lampar rundt omkring!

    Men: det ser så eventyrleg ut der du bor! Fantastisk! :)

    Håper du får ei flott helg!

    Klem frå Elin! :)

    SvarSlett
  6. Hei igjen.
    Jeg skjønner godt at du vil på bloggtreff, det var kjempekoselig!
    Kanskje du kan ha det i butikken din en gang? Jeg kommer gjerne...:)
    Ha en fortsatt fin kveld, og helg.

    SvarSlett
  7. Hei Catherine!
    Nydelige de lampene. Så spennende å få inn noe nytt (akkurat som det andre er gammelt - ha!). Ser lett for meg at butikken har blitt plukket fri for godbiter av alle slag. Jammen godt at dere får så raskt påfyll av varer.
    Nå som dagene løper avgårde med mye butikk og (antageligvis) mindre tid til alt annet, ønsker jeg at du setter deg ned en ørliten stund, puster med maven - SÅ kan du innta ett glass champagne (tror faktisk ikke du trenger mere akkurat nå!). Med andre ord - ta vare på deg selv! Hilsen "mor"
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Ja, det var på tide at du oxo fikk glede av noen av alle de lekre tingene dere har pakket opp i ukesvis!!

    Skulle ønske jeg kunne besøkt butikken din...

    Ha en flott helg videre!

    Hilsen Camilla ;)

    SvarSlett
  9. Nyyyyydelig ;o) Ikke noe mer å si, enn nyyyyyydelig! Mo9ka

    SvarSlett