mandag 24. august 2009

Bath!

Vi er akkurat ferdig med badet i gjesthuset. Jeg ønsket å holde det lyst og nøytralt, og valgte derfor å male i duse jordfarger.


Veggene i dusjnisjen er fliset med "subway - tiles". På gulvet har vi lagt lyse rullestein.

 

Ganske stolt over sluken vi har valgt. I love water!



Vi har felt inn vanntette led-lys i dusjen. Led-lys bruker nesten ikke strøm og lyspærene er ikke langt fra evigvarende.



Baderomsinnredning er urforskammet dyrt! Mr. C snekkret denne hyllen av hobbyplater på under 1 time. (La være å se på listen som mangler mot taket...:)


Ønsker samtidig å takke for alle hyggelige meldinger jeg har mottatt fra dere lesere. Responsen har vært over all forventning. Tusen takk, til dere alle! Jeg skal prøve å være like oppmerksom tilbake!


14 kommentarer:

  1. Hihihi, nå er det min tur å le...for vi heller har ikke fått lagt på lister! :D
    Vi er jammen flinke vi to ja, og hva skal man vel med lister? *knis*
    Kul sluk, og stilig med spotter i veggene..Synes å huske vi vurderte det...
    Likte bloggen din, innmari fin...legger deg til på listen min jeg:)
    Klem Eileen

    SvarSlett
  2. Kjempe kjempe kjempe fint!!

    SvarSlett
  3. Utrolig lekkert!!!!!! :) Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Heisann

    Takk for koselig kommentar inne hos meg;)
    Tar gjerne turen til butikken deres når den åpner, har lenge vært veldig begeistret for RM.
    Nydelig bad dere har, lekre detaljer,har aldri sett lignende sluk!
    Ta gjerne turen utom meg, kjempekoselig det;)

    SvarSlett
  5. Hei
    For et kjempefint bad dere har laget i gjestehytte,knallfint med sluken I love water:)
    ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. ..ja, enkelte dager kan godt gå i glemmeboken - det er sikkert og visst!!
    Utrolig flott bad - den sluken var knallstilig!
    God natt!! J.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Kjempefint bad, sluken var rå-stilig!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  9. Nydelig og lekkert :)
    De flisene er bare såå flotte..
    Likte godt den sluken. stilig !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Så flott med litt baderomsinspirasjon, det trenger jeg i disse dager. Ja, hvorfor kjøpe dyre innredninger når man kan lage det like flott selv. Det har vi gjort en gang før også.
    Ellers gleder jeg meg til litt brostensbilder, hint, hint:))

    SvarSlett
  11. Sluket var bare herlig. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?
    Anna

    SvarSlett
  12. heia! kjempe stilig bad, hvor har dere fått tak i en slik sluk? : ))

    SvarSlett
  13. Hei Anne,

    Sluken er fra et merke som heter Blucher. Vi kjøpte vår gjennom Ahlsell (kun for bedrifter). Forsøk din nærmeste rørleggerforretning eller kanskje du finner den online?

    Masse hilsner fra
    Catherine:)

    SvarSlett