onsdag 16. mai 2012

La Cucina

Vi fikk en hyggelig forespørsel om vi ikke kunne vise frem måter å bruke La Cucina pot på?
Det vil vi jo selvsagt! Og vi vil gjerne se din La Cucina også! 
Send inn ditt bilde til post@rivieramaisonbergen.no :)
( eller kommenter under, med link til ditt blogginnlegg)

 Til (17.Mai) dessert, i rødt, hvitt og blått!


 Til smykker :)


(Takk til LUSH,  Chica Store og Avenue for lån glittersåpe, flasker og smykker)
Eller bare til pynt...?
Innsendte bilder:

Karoline Eide
Lisa Caroline




Thea, med den fine bloggen My little kitchen
Victoras

Christina
Eugenija

 Ingrid Martha Gifstad

Vi håper på mange kreative bidrag! 
og trekker en vinner av 2 Vin Rouge glass mandag 28.mai :)

Hilsen Riviera jentene i Bergen og Trondheim

8 kommentarer:

  1. Eg har min på badet, med dei beste smykkene og øyredobbane min :) Den har og blitt brukt til oppbevaring av pasta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Riviera Maison Bergen18. mai 2012 kl. 09:34

      Ja, sant den er perfekt til smykker!?
      Så kan man jo faktisk se hva man har ;)
      Ha en fin dag :)

      Slett
  2. Jeg har brukt min la cucina til å servere kjeks i. :)

    Se bilder i dette blogginnlegget: http://mylittlekitchen-thea.blogspot.com/2011/09/chocolate-chip-cookies.html

    Thea

    SvarSlett
  3. Hei!
    Elsker mine La Cucina! De kan brukes til så mangt! Jeg har servert alskens snacks i dem pluss at de er fantastiske til oppbevaring av andre ting, som pene bånd, smykker, håespenner, perler osv.

    Bilder av mine la cucina's kan sees her:

    http://eldenshage.blogspot.com/2012/05/leeeenge-siden.html

    SvarSlett
  4. Hei,
    hvem er som vant? Det er jo 31. i dag :)

    SvarSlett
  5. Riviera Maison Bergen5. juni 2012 kl. 12:25

    Vi viser vinneren i morgen formiddag :)

    SvarSlett
  6. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    SvarSlett