mandag 4. juli 2011

Just popping in...

...for å annonsere vinneren av forrige ukes giveaway. Benyttet meg som vanlig av den super-lure-dingsen "Random number generator" som plukket lykketall nr 26 denne gangen.


Så gratulerer til Karianne Dyrberg som kan kose seg litt ekstra på picnic med Rivièra Maison denne "sommeren"! You've got mail, Karianne;)

Ellers så har det vært nok en fartsfylt uke, og helg for den saks skyld. Tirsdag og onsdag i forrige uke var vi i Amsterdam for å beskue høst- og julekolleksjon 2011. Dette må være mitt n'te besøk til showrommet, og det forbauser meg alltid hvordan Nico klarer å fornye sortimentet med stor WOW faktor sesong etter sesong!


Den Rivièraelskende Nordmann har mye å glede seg til - årets kolleksjon er spesielt Skandinavisk i fargeskala. Pels, fløyel, jeans og ull, det er bare å velge din favoritt! Bilder kommer!

I dag er jeg på snartur til Trondheim. Henk har vært på besøk på tampen av ferien, og nå sitter jeg og blomstrer på Værnes. Det er visst ikke bare bussene som kjører sommerruter... Det samme gjelder visst for samtlige flyselskap.:)


- Vi blogges snart, fra Catherine (Posted using BlogPress from my iPad)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar