fredag 11. februar 2011

Ny I-pad app!

Jeg kjøpte I-pad til Herr C. til jul. (Les: til meg selv...) Juleferien vår ble tilbrakt i Dubai og av den grunn valgte vi i fellesskap å avstå fra kjøp av gaver til hverandre. MEN, så kom I-pad'en endelig til Norge og undertegnede følte en umiddelbar uutholdelig dragning mot vidunderheten. Løsningen syntes åpenbar: "kjøp I-pad i gave til din bedre halvdel" - Genialt, ingen dårlig samvittighet overhode!

I-pad'en ble levert av selveste Nissen på julaften, og det var en bonus for hele familien å se Pappa kysse Nissen! *ler*


Det som ikke gikk helt som planlagt var det faktum at samtlige andre medlemmer av Familien C. også forelsket seg i dubbeditten. Av den grunn har I-pad'en mest blitt benyttet til Angry Bird og Nettsurfing... 3-åringen min, som blir 4 i mars, hevdet forleden dag at han skulle ønske seg EGEN I-pad til
bursdagen. Og, om ønske ikke ble oppfylt skulle han kjøpe en selv for ALLE pengene på sparegrisen. Store ønsker fra en liten mann!

Summa sumarum, så er kvelden i kveld faktisk min første helaften med I-pad'en. Utenom noe hodebry med bildeopplastning, så vil jeg kalle stevnemøtet perfekt! Som dere ser så har jeg ennå ikke helt funnet ut av denne bildegreia. Uansett, så gleder jeg meg til fortsettelsen...

Har du gode I-pad tips???

- xoxo Catherine (Posted using BlogPress from my iPad)

1 kommentar:

  1. Jeg har ingen i-Pad, men lillebror på 4 elsker å spille på min I-phone 4 når jeg er hjemme på besøk hos familien :)
    God helg!

    SvarSlett