søndag 14. november 2010

Tid for krans!


Herr C og ungene har tilbrakt noen timer på Akvariet i dag, og jeg benyttet anledningen til litt alenekos i butikken. Med musikken på fult pyntes det til jul - et par småting fikk også være med hjem.




Det er vel strengt tatt VELDIG tidlig å ta frem julepynten, uten at jeg lar meg affissere noe særlig av det. Mini-juletreet med kunstig snø passet perfekt på kjøkkendisken her på Gjesthuset, og jeg akter ikke å flytte det før godt ut i januar.



Krans med kongler selger vi også i butikken. Jeg har brukt 3 pakker med mini-klær av porselen som dekor. Kransen skal henge på ytterdøren - kanskje den kommer opp allerede i dag. Godt er det at naboene mine er nesten like gale som meg selv;)



Fortsatt god farsdag! Svineribben venter...

5 kommentarer:

  1. Så lekkert, varienten med krans og miniklær var jo bare helt skjønn :-))

    SvarSlett
  2. Så søte de små porselensklærne var:) Er jo ikke sååå lenge til jul nå - iallefall til advent;)

    Ha en fin kveld*

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig Catherine,liker veldig godt at du er blitt så flink å blogge igjen ;) ;) Nydelig hjem dere har i gjestehuset,blir spennende å se hovedhuset ;) Ha en flott søndag!!

    SvarSlett
  4. Oj vad härligt med en Riviera Maison blogg! Bloggar om samma produkter själv. Love! :) Tack för en fin blogg! Kram :)

    SvarSlett
  5. jennyhenningsen@hotmail.com4. januar 2011 kl. 20:10

    For en herlig blogg du har:) elsker riviera maison... Synes taperen på kjøkkenet ditt å var helt herlig :) (den lyseblå- stripete) .. Kan jeg spørre deg hvilket merke det er??

    Klem Jenny ( som leter etter tapet til gutterommet;)

    SvarSlett