søndag 21. november 2010

Ralph Lauren til salgs!

I forrige uke mottok jeg en stor pakke fra Ralph Lauren, fylt med godbiter til Herr C og Gutta Boys. Jeg må ha lidd av amerikanske-skostørrelser-forvirrings-syndrom eller noe lignende for hele 3 par sko var ALT for små til Lillebror! I stedet for å sende dem i retur til Uniten velger jeg å tro at noen der ute har like lyst på skoene som jeg hadde:)

RL 1: Størrelse 25,5 - Pris 450,-


RL 2: Størrelse 25,5 - Pris 350,-

RL 3: Størrelse 25,5 - Pris 390,-

Send meg en mail catherine@rivieramaisonbergen.no om du ønsker å kjøpe et par eller to. Frakt kommer i tillegg.

Vi kom hjem fra fjellet i dag til nye nedfelte ledlys som lyser opp fasaden på Gjesthuset. Det ble utrolig bra - bilder kommer i morgen.

God søndagskveld!

2 kommentarer:

  1. Hei snupps hvordan går det?
    Venter på en stor pakke derfra jeg også og håper jeg har klart å bestille rett str.. Har du solgt de skoene? kunnen tenke meg de i midten jeg!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Fantastiske sko! Jeg vil veldig gjerne kjøpe alle tre! :)
    Er de solgt? Send meg en mail til martheny16@hotmail.com om noen av skoene fortsatt ikke er solgt.

    Marthe

    SvarSlett