onsdag 24. februar 2010

Gjestehus à la Henk


I dag serveres det herlige bilder fra RM grunnlegger, Henk Teunissen`s, gjesthus. Den lille "boligen" ligger i direkte tilknytning til hovedhuset. Våkn opp og nyt en "dukkert" i poolen.






Hvit Montauk sofa og lyseblått SMEG kjøleskap gjør den lille stuen ekstra spesiell. Jeg likte også at de har lagt rullestein på gulvet. Lekkert!




Jeg har meldt meg på Photoshop kurs som går av stabelen i neste uke. Nå skal det bli sveis over både header og egne bilder :)

Vi blogges plutselig, inntil da; tudelu!

9 kommentarer:

  1. Så herlige bilder ,for ett sjarmerende sted . lykke til med photoshop kurset

    SvarSlett
  2. Så fint det var her, skulle ikke hatt noe imot et slikt hus i hagen:)

    Det blir nok først til høsten vi er igang med bygging av hus, gleder meg veldig til det!

    Veldig flott hus dere bygger med mange fine detaljer, liker veldig godt de små arkene deres, de gjør det så koselig! Hvor langt er dere kommet, har dere noen plan for innflytning i nærmeste fremtid?

    Ha en finfin dag videre:)

    SvarSlett
  3. For et deilig gjestehus! Jeg må sende bildene videre til min mor som har planer om et nytt gjestehus på landstedet deres:)

    SvarSlett
  4. skulle gjerne vært gjest der. herligt gjestehus.

    SvarSlett
  5. For en drøm av et gjesthus!! Skulle jeg med glede ha plassert i hagen:)

    SvarSlett
  6. Så utrolig kult gjestehus!
    Det spisse taket, rullestengulvet, SMEG i stua. Utrolig bra.

    SvarSlett
  7. Lekkert... man kan jo ikke si annet.. Herlig blogg.. Herlige Riviera.. Tusen takk for super service!! Håper på masse bilder fra butikken, spennende og se hva som er inne og hva som kommer... ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Oj! Vilket hus!!!
    Det ska jag spara som inspiration i mina tankar tills vi ska bygga gästhus i hagen! Superfint!

    SvarSlett
  9. Så deilig plass! Hadde lett vært gjest der!

    Håper du har gode dager, Catherine!

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett