lørdag 19. september 2009

Vil du være med?


Uken som har gått har vært hektisk på en "holder-på-å-få-hjerteinnfarkt" aktig måte, noe som har gått på bekostning av blogg updates. For å prøve å kompensere for min egen utilstrekkelighet kjører jeg i gang med en konkurranse.



31. oktober
åpner Riviera Maison Flagship Store i Bergen sentrum. Åpningsfesten vil bli holdt på et av Bergens tak med tema
RM Winter Wonderland
RM er noe unikt. Noe særegent. Dette vil også festen bære preg av. Vi lover gjestene en helt spesiell opplevelse!



Har du lyst til å dele denne kvelden med oss ? Nå har du muligheten! Legg igjen en kreativ kommentar om hvorfor akkurat du vil ta del i denne begivenheten. Vinneren får muligheten til å ta med seg 3 gode venner til en fest helt utenom det vanlige. Jeg ser frem til morsom lesning!

25 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg bodde i nærheten av Bergen og hadde hatt mulighet til å komme, men bor på Ski utenfor Oslo, så det ble vel litt langt.
    temaet høres helt fantastisk ut og RM digger jeg, så da må det bare blie en super fest! Lykke til!

    SvarSlett
  2. WOOOW !!!
    Dette er verdt en tur til Bergen :)))
    Tar gjerne turen kun for å bli med på denne festen jeg hihi ;)
    Kreativ kommentar !!!!
    Må ærlig innrømme at jeg ikke er så flink med ord, men jeg LOVER deg at hvis jeg blir den heldige vinneren, ja da skal vi få en kveld vi ikke kommer til å glemme på en stund :))))
    Jeg bare eeeeelsker RM og har sååå lyst til å bli med på dette !!!!!!!

    Smiskeklem fra Kari ;D

    SvarSlett
  3. Så gøy!!! Tenk å være så heldig å få ta med seg tre venninner på en slik åpningsfest!! Klart jeg vil være med!

    Jeg og mine venninner fortjener å få være med,fordi vi er travle småbarnsmødre som alle drømmer om å ha et hjem som ser ut som om det er tatt rett ut av et interiørmagasin,men som desverre ikke gjør det.... Vi kan godt ta vakre bilder av en liiiiiten del av hjemmet vårt sånn at det ser ut som vi har det ryddig og ordentlig,mens det i resten av huset flyyyyyter av leker,klær,bøker,blader og støvdotter!
    Derfor hadde det vært utrolig gøy å få pyntet seg og kommet seg ut av huset og på fest,hvor vi bare kan nyte synet av lekre Riviera Maison produkter!!

    "Fordi vi fortjener det" !! Er det ikke det de sier????

    Lykke til med forberedelsene til den store dagen!!

    Vennlig hilsen en håpefull Bette!!!

    SvarSlett
  4. oj, herreminhatt.
    jeg kan ikke si noe annet enn åh... så lyst jeg har;)

    31 oktober er jo en lørdag , og jeg kan ikke forestille meg en bedre måte å tilbringe den på,
    har vært i flere av RM butikkene i Nederland og elsker den helhetlige stilen, og den deilige atmosfæren som er der...
    det lukter deilig RM, og jeg er så klar for
    Winter Wonderland...
    Gleder meg masse til jul, og det ville vært en perfekt måte å starte på.
    men ; dersom noen av de andre trengende kommer før meg i køen så er jeg sikker på at dere alle får en nydelig fest og at åpningen av butikken blir fantastsik.
    TVI TVI alle som deltar, og jeg tar gjerne loddene til alle de som ikke kan reise til Bergen , men skulle ønske de var her;)
    dere skal isåfall få fyldig rapport;)
    Nevnte jeg at jeg er nøyaktig 31 år og 230 dager den dagen ?? det må da være verdt noe ??

    SvarSlett
  5. ops feil 31 og 330 dager... skal man lyge på alderen bør man vel ta i mer enn hundre dager ?? hehe

    SvarSlett
  6. Oi å joi så spennende!! Dette høres ut som høstens store begivenhet her i Bergen! :)

    Helt siden jeg fikk vite at Riviera Maison Flagship Store skulle åpne i Bergen har jeg gledet meg stort. Er det noe Bergen trenger så er det fantastiske interiørbutikker.

    Når jeg går i byen så titter jeg litt ekstra der jeg ser ledige lokaler og tenker "kanskje det blir her?". Det tror jeg at jeg har sagt til deg før og:)

    Om jeg skulle vinne vil jeg ikke ta med meg venninner, men 3 kjekke bloggedamer som jeg har blitt kjent med i blogglandia! For jeg synes at noen som like(eller mer) lidenskapelig opptatt av interiør som meg skal få ta del i denne flotte begivenhenten.

    Håper at jeg kan være de heldige som får komme på fest! :)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  7. Kjære deg!
    For en utrolig generøs premie!!!! Dette høres ut som det kan bli høstens stooore happening, og det vil vel alle være med på?! Jeg har i alle fall veldig lyst! Hvorfor jeg skal bli valgt?! Hm....Finnes det en bedre måte å tilbringe en lørdagskveld på?! fest OG interiør må jo være det beste på jord?! Jeg har fortalt alle vennene mine om Butikken som kommer til Bergen nå i høst, og jeg kan love at det er flere som gleeeeder seg!!!!

    Jeg vil bare få ønske deg/dere lykke til på veien frem til åpning, og kommer nok hyppig på besøk uansett!!!!

    Krysser både fingre, tær og alt annet ;)

    Gode vibber fra cccc

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne turen over et fjell,
    for å være med på en sånn utrolig kveld.
    Riviera Maison - jeg elsker det
    og butikken i Bergen jeg gjerne vil se.
    Da kan jeg kjøpe mer kurv til mitt hjem,
    og gi deg en gratulasjonsklem.
    Ja, tenk om jeg skulle vinne,
    da ville jeg blitt en glad kvinne!

    Klem fra Stine i Hønefoss

    SvarSlett
  9. Låter helt underbart! Att kunna gå på denna fantastiska tillställning skulle vara rena drömmen! Jag älskar RM, har aldrig varit i Norge och läser till Visual Merchandiser :) Som blivande Visual Merchandiser ser jag RM som en enorm stort inspiration!!

    Lycka till alla deltagare! :)

    Ha en forsatt trevlig helg! Kram/Nicky :)

    SvarSlett
  10. Dette hørtes kjempekjekt ut:) Holder på å rehbilitere hele huset ( på 3. året ). Nærmer oss slutten og neste måned vil stuen være ferdig, juhu!! Da passer det godt med masse inspirasjon og godsaker fra Riviera Maison::)Ønsker deg masse lykke til med forberedelsene og åpningen, og gleder meg til å besøke butikken. Dette trenger Bergen::) Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  11. Hei du!: ) For en flott premie du frister med, jeg skulle så gjerne vært der, men skal reise bort den helgen.. Måtte den beste vinne, dere kommer til å få en fantastisk kveld!! Nå går det fort mot åpning, men du må ikke slite deg helt ut da.. Nyt søndagen og ikke glem å ta deg litt pauser innimellom all jobbingen! Klem fra meg: )

    SvarSlett
  12. Utrolig flott!!! jeg har ikke blogg selv, men er daglig leser av diverse interiørblogger, bloggen din må jeg også innom for å se om det er noe nytt.

    Etter 15 hektiske år med jobb innenfor shipping, var jeg faktisk inne på tanken selv, jeg vurderte å begynnne med noe nytt, og et av alternativene var å starte Riviera Maison butikk i Bergen:-)Men hverdagen innhentet meg og det ble ikke noe av. Gleden var defor stor da jeg oppdaget at vi får en Riviera Maison butikk i Bergen. Ikke bare en vanlig butikk men en Flagship Store.. fantastisk!!!

    Det er mye arbeid som ligger bak en butikk åpning, jeg ønsker deg lykke til med arbeidet fremover, dette blir sikkert fantastisk flott opplevelse for de som får være med å delta, med mye flott og unik inspirasjon for alle interesserte.

    Det hadde vært utrolig hyggelig å få være med på The Grand Opening!! Lykke til. Hilsen Lillian

    SvarSlett
  13. Omg omg omg - om JEG vil være med?? Ja takk, please:) Jeg fyller 30 dagen før og det skal vi også feire på et tak i sentrum, kanskje det samme? Da kan dere evt bare starte "pøntingen" dagen før ;)
    Gleder meg til å se butikken, og lykke- lykke til med forberedelsene!

    SvarSlett
  14. Jaaaa, jeg kunne så veldig gjerne tenkt meg å være med på åpningen, men jeg bor i Kristiansund og ikke i Bergen, så jeg får ønske dere all mulig lykke til med åpningen og så skal jeg stikke innom når anledningen byr seg.......gleder meg masse :O)

    Kirsti

    SvarSlett
  15. Oj oj oj
    Dette hørtes spennende ut, men ..... jeg bor for langt unna; Nøtterøy. Hadde vært veldig moro, men vil gjerne få ønske dere hell og lykke med festen og butikken både før og etter.
    Tar turen innom en gang når jeg er på de kanter.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  16. Hei Cathrine:) Bedre sent enn aldri. ENDELIG I DAG legger jeg altså igjen en kommentar hos deg. Jeg håper du tilgir meg for å være så TREIG. Jeg har nemlig vært her før og ble så overveldet begeistret over at Riviera Maison skulle åpne butikk nær meg --og nær der jeg kjøper lunsjen min hver dag (tror jeg) at jeg ikke la igjen noen hilsen.
    Men nå er jeg på generell bloggekommentar skjerpings og legger igjen hilsener i øst og vest og har lagt igjen en spesiell hilsen til deg på egen blogg i dag faktisk. Så kom jeg innom her igjen og oppdaget dette med billettene og det må vi jo hive oss på?
    Jeg vil gjerne ha billetter til åpning, for jeg bor i Bergen og kommer nok til å bli en blid og entusiastisk kunde. Dog tror jeg KARNA kommer til å bli en bedre kunde altså (hehe) Får jeg ikke billetter så går det nok fint uansett. Jeg kommer innom anyway;)
    Men søknad er med dette sendt:) Gleder meg til trekning...

    SvarSlett
  17. Hei Cathrine
    Jeg vil gjerne ha billetter til åpningen,fordi jeg bor i Bergen.Og jeg har fulgt med Riviera Maison i flere år,blir helt mø i knærne og stum av beundring av deres kolleksjon.Jeg har kjøpt endel kurver,lukter og andre småting og RM møbler har jeg på ønskelisten min:)
    Lykke til med forberedelser til åpningen, jeg kommer garantert innom når dere åpner!
    ha en fin mandagskveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  18. Heia Cathrine!!

    Jeg kommer gjerne til Bergen, av den enkle grunn at jeg ELSKER Riviera og hele konseptet rundt! Jeg har hatt lyst å starte Riviera-butikk i Stavanger, da byen vår mangler virkelig denne type butikk! Men prosessen fra å ha lyst å starte, til å virkelig gjennomføre det, er selfølgelig ENORM, men håpet og lysten er der fortsatt - og jeg hadde hatt utrolig lyst å treffe både deg og alle du skal jobbe med fremover - mest sannsynlig blir jeg så gira at jeg blir nødt å starte i Stavanger!! Vel, jeg flyr billig, og kommer gjerne på besøk - uansett om jeg får komme på festen eller ikke!!

    (såg denne konkurransen litt sent, da jeg har vært på hytta og malt hele helgen!!)

    Klem fruhermez...

    SvarSlett
  19. Åpningsfest.. Det høres veldig kjekt ut! Som bergenser blir det isipisi å få logistikken til å gå opp. Jeg kjenner ikke så godt til Riviera, men gleder meg stort til butikken åpner gjennom det du har vist i bloggen (det har vært så fristende at jeg har kikket andre steder på nett også). Jeg er neppe den mest typiske kunde, jeg elsker nemlig farger, men så er det viktig å roe ned mellom alle fargesprellene også.

    Spennende!

    SvarSlett
  20. Hei. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker RM og synes det er fantastisk at butikken kommer til Bergen, men mest av alt fordi jeg har en venninne som også elsker RM. Hun har det litt tøft for tiden og jeg vil veldig gjerne overraske henne med en innbydelse til RM åpningsfest. Uansett hvem som vinner håper jeg du får en vellykket åpning og en fantastisk fest :) Masse lykke til, dere gjør en strålende jobb!!

    SvarSlett
  21. Jeg har ingen interiørblogg.Dvs det finnes en masse påbegynte blogger rundt i cyberspace, som jeg aldri fikk tid å bygge videre på. Til slutt innså jeg at jeg ikke har tid til å "pleie" en interiørblogg.Det var som om hjertet nesten stoppet i brystet den sene ettermiddagen på kontoret, for nøyaktig 1 mnd. siden, (fredag 21. august 2009) da jeg oppdaget at Riviera Maison Flagship Store åpner i BERGEN!!!! Ja! Fantastisk! Tenkte jeg, og vurderte umiddelbart å sende søknad om jobbskifte. Men jeg nøyer meg med å gå inn og kikke. Flere ganger i uken. Det beste av alt er at jeg slipper å stresse med å STAVE Riviera Maison rett i google. Bare det i seg selv er en utfordring. Så nå trenger jeg ikke reise utenbys/utenlands for å få lov å kjøpe disse ubeskrivelige fine tingene! (Til min manns store fortvilelse..men estetikk er viktig!);o) Uansett om jeg (og eventuelt superheldige venninner) får lov å være din gjest på åpningsfesten eller ikke, så ønsker jeg deg/dere uendelig lykke til med åpningen av en helt sikkert fantastisk butikk i Bergen sentrum!
    Hilsen Ingelin fra Bergen

    SvarSlett
  22. Jeg så bloggposten om å skjule tv monsteret og da kunne jeg ikke komme fort nok inn på posten hehe... Og så scrollet jeg nedover, og hva ser jeg da, jo muligheten til å være med på, for meg, årets første og største fest!! Tenk om jeg kunne få meg en fest igjen etter endt graviditet blant vakre møbler og interiørinteresserte mennesker.. Det hadde jo vært rene kinderegget jo:)
    Nå popper jeg ut igjen for å fortsette nedover bloggen:)

    SvarSlett
  23. Åja! Så fantastisk!! Eg har virkelig lyst å vær med! Eg gler meg stort til det kjem ny interiørbutikk i Bergen. Det er mangel på flotte interiørbutikkar.
    Eg har lyst å vær med fordi min største hobby er interiør, og eg kan ikkje tenka nåke bedre enn å oppleva ein sånn fest som kan gi meg inspirasjon.
    Eg håpe eg vinne - og veit allerede kven eg vil invitere med meg..- dei fins i blogglandia:-)

    Eg krysse fingrane og håpar eg har hellet med meg!

    SvarSlett
  24. Heisann.. Det gleder mitt hjerte at du åpner butikk i Bergen ;o). Jeg kommer GARANTERT til å bli en flittig kunde, fordi Riviera Maison sortimentet er fantastisk. STOR fan! Mo9ka

    SvarSlett
  25. Søren! Så ikke at man kunne melde sin interesse for å bli med på trekningen av å være med på åpningen av RM-butikken! Og jeg som bor i Bergen og allting! Allting vil si jeg elsker RM sine produkter og at vi mangler litt inventar til vår nybygde hytte. Vel vel, får ta en tur når roen senker seg etter åpningen. Bente M.

    SvarSlett