mandag 7. september 2009

Tips til store og små!



Jeg har funnet en norsk side som selger Nike Shox til kr 600,- per par! De er selvfølgelig ekte vare, og du kan velge mellom de fleste modellene i Nike sortementet. Trykk HER!



Da er det altså ingen unskyldning for å droppe kveldsturen, jenter! Jeg har bestilt sorte med rosa..

Neste tips er regntøy til barnehagebarn. Jeg har alltid kjøpt regntøy fra Reflex Barneklær som forøvrig har vunnet "best i test" en rekke ganger. Regntøyet er kjempe mykt og har et varmende fleecefór på innsiden.


Jeg kjøpte nytt til eldstemann i dag, og valget falt på dette blårutete settet. Selvfølgelig med matchende sydvest.


Jeg lar aldri muligheten til et New-England-inspirert kjøp gå fra meg, og minstemann fikk derfor denne myke fleecedressen.

Nå er det ut på tur, foreløpig uten nye Nike sko... Deretter er det Lipstick Jungel på TV3 - jeg er hekta!

11 kommentarer:

  1. Det måste jag kolla upp! Behöver ett par nya bra "gå"-skor! :-)Har hört att Lipstick Jungel ska vara beroendeframkallande...men jag följer Mcdreamy på samma tid! Ha en fin kväll.
    kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for tips! Sa til en venninne senest i dag at jeg skulle ha meg et par sånne til!
    Nydelig blogg du har, flotte bilder og for et fantastisk hus!
    Her er det McDreamy for alle penga, men gleder meg til å se Lipstick Jungel!
    Ha en fin uke!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Takk for tipset, sko skal sjekkes:)

    God tur!

    SvarSlett
  4. Tak for tips :) Jeg har hatt mine et par år. Så hadde vært greit med noen nye :)
    Flotte regnklær :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for sko tipset,det skal sjekkes ut:)Min eldste sønn er i NY nå, han kommer hjem til helgen.Han har forhåpentligvis kjøpt et par Nike shox til meg:)
    Flotte regntøy,refleks er best!!
    Ha en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Tusen tusen takk for kommentar. Hyggelig at du fant fram til meg. det setter jeg pris på.

    Så fin blogg du har.

    Klem

    SvarSlett
  7. Tuusen takk for tipset! Akkuratt når jeg var på utkikk etter nye treningssko og trengte det som mest:) Suuupert

    SvarSlett
  8. Har köp en par nya träningsskor i Thailand, men dom är inte sköna :( Så tack för tipset, ska kolla länken !

    Ha en toppen vecka! Kram/Nicky :)

    SvarSlett
  9. Takk for sko tips, det må sjekkes opp. Kunne virkelig trenge nye tursko, mine begynner å bli sliten. Utslitte tursko er jo et positivt tegn, det tyder på at vi er flittige turgåere. Jeg har også svært god erfaring med Reflex sitt regntøy, men mine små er blitt så stor at de ikke trenger den slags mer. De er faktisk blitt så stor at de ikke blir våt engang, tror de iallefall... Kjempefin blogg du har, lekre bilder. Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  10. Hei, her er jeg ivrig leser av bloggen din, men har aldri kommentert.
    Nå har jeg selv blogget om shoxman og fått tilbakemeldinger på om det kan være "fakesko"???
    Har du hørt noe om det?
    Har du bestillt sko?
    Jeg ble litt betenkt nå ...

    SvarSlett
  11. trur nok du har gått på en smell vist du har handla fra shoxman:P for det er alt annet enn ekte nike shox.

    SvarSlett