mandag 21. september 2009

Tips for å skjule TV-monsteret!



Som de aller fleste syntes jeg TV `en i stuen er forferdelig stygg å se på, og ikke minst er den svært skjemmende på bloggebilder. Jeg tror mang en husfrue ønsker de kunne fjerne det forbaska apparatet når det kommer gjester på besøk!


Riviera har tenkt på dette. Jeg har allerede bestilt en som jeg skal ha i gjesthuset. Det perfekte møbel i lekker design - behold: The New Orleans Flatscreen Dresser!



Kul, ikke sant? Her kan du gjemme bort stygge TV skjermer, og minst like stykke dvd spillere og Tv-dekodere. Dimensjonen er Bredde=126cm, Høyde=140cm, Dybde=43 cm.



Med noen av disse godbitene på toppen blir TV stuen perfekt! I dag benytter jeg "Rangez toutes les affaires" som TV bord. Fungerer OK, men løsningen er ikke optimal med et TV på 42 ". Det løse serveringsbrettet som er på toppen av dette møbelet er flyttet bort på spisebordet. Du ser litt av det på det nederste bildet.


Jeg ønsker samtidig å takke for alle superskjønne kommentarer! De holder inspirasjonen oppe i en travel hverdag! Vinneren av billetter til Riviera Maison Grand Opening velges på onsdag.
Tudelu, kjære venner!

21 kommentarer:

  1. Ja takk, jeg har veldig lyst på tv-skapet, å det har jeg formidlet til min mann! Jeg elsker riviera-maison sine møbler!! Har skaffet meg secrets de coisine skapet og en kommode.....Men jeg har maange flere ønsker:) Blandt annet å ta en tur til butikken din! Kjempespennende med en sånn butikk.Skulle bare ønske jeg bodde i nærheten. For en drømmejobb!

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for flott inspirasjon til TV oppbevaring. Så hyggelig at du tok deg tid til dette så raskt! Service må jeg si! Skal finlese flere ganger... TAKK. Mvh Line

    SvarSlett
  3. Husker du sånn ca pris på skapet? RM er jo ikke akkuratt billig;_)
    Hilsen Line

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Dette var et nydelig møbel:) Et spørsmål til deg i innlegget under forresten;)

    Klem Anette:)

    Masse lykke til på Grand Openingen!! Kunne ønske jeg bodde i Bergen;)

    SvarSlett
  5. Det var ikke dumt, takk for tipset! Selv har jeg prøvd meg med en mørk vegg bak "TV monsteret". Det funker det og, men TVen blir jo ikke akkurat usynlig.
    Nydelige bilder du viser på bloggen din! Prøver å få min bedre halvdel med på å lese hagetipsene deres, men min mann er nok ikke like begeistret for stein og gress som din..

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg er så glad i de lekre tingene fra Riviera Maison men bor slik til at her ikke er noen som forhandler dette i mitt distrikt..har du planer om å selge varer fra butikken din i en nettbutikk? Det hadde vært såååå bra om du hadde fått til det!! Når jeg kommer til Bergen kommer jeg og shopper hos deg :-) Du har en utrolig fin blog som er så inspirerende å følge!

    SvarSlett
  7. Supert tips, da! Kjenner veldig på den problematikken også...
    Gleder meg masse til å titte i den nye butikken!!

    SvarSlett
  8. Gleder meg sånn til butikken åpner i Bergen. Er helt frelst i møblene fra RM.

    Bente M.

    SvarSlett
  9. Hei! Så kjekt at du la spor etter deg på bloggen min. Har ikke vært her inne før jeg! Så flott du har det hjemme!!

    (Og så er det jo så kjekt å bli kjent med flere bloggere fra Bergen!)

    Så spennende jobb du har! Det var også nytt for meg at RM skulle åpne butikk her i byen!

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Når det gjelder ditt forrige innlegg var det noe som opptok både min samboer og meg:o)Jeg leste høyt! Vi har kjøpt et hus fra 1920 tallet som skal pusses opp.. haven er selvsagt også viktig - og vi har tenkt tanken brostein fra porten og inn mot huset.. Du kunne ikke lagt ut noen flotte ideer til en gammel eplehave da?? Vi lurer på å lage en platting i et hjørne av haven.. Dere har utrolig flott uteområde:o)

    Lykke til med butikken!

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig tv-skap :))
    Jeg har lett leeenge etter ett skikkelig tv-møbel MED dører og dette var skikkelig lekkert !!!!!!
    Må nok ha meg en prat med mannen min ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. Åhhh et slikt skap kunne jeg godt tenkt meg, finner ikke den rette løsningen for den stygge TV'en som troner i stuen....Elsker slike sjalusi skap, så dette var noe, gleder meg til å se!

    Så spennende med levering, sikkert mye jobb med utpakking, men så gøy det må være å sette i hyller og lage til rom i butikken, du får være flink til å ta bilder!

    SvarSlett
  13. Åh, det var ett fint skåp! kan tänka mig att det är fullspäckade dagar nu. Var med och öppnade en butik på min hemort och det var en helt speciell känsla. Och den stolthet som man har!! :-) Kram Alexandra

    SvarSlett
  14. Ett sådant snygg TV-skåp skulle jag kunna tänka mig! Tack för inspiration! Kram/Jackie

    SvarSlett
  15. Flott med tv-skap! Men jeg må sant og si innrømme at tven ikke plager meg så mye i seg selv, mye verre med alt disse gutta skal ha UNDER tven av bokser og ledninger.

    Forresten, vil du avsløre hvor i byen RM kommer? Jeg er så spent! ;)

    Ha en fin dag!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  16. Jeg har hørt det er på Xhibition:-)

    SvarSlett
  17. Å dette blir flott- hvor skal du åpne butikken din??

    SvarSlett
  18. http://www.xhibition.no/index.html

    SvarSlett
  19. Sånne tips trenger og liker vi:) Gleder meg til å eventuellt se dette møbelet i butikk etterhvert.. Har en 40" men virker som om de fleste skap sålangt er beregnet på 32" tver.. Dette likte jeg.. Så nå er det mannen og prisen det kommer an på hehe... :)

    SvarSlett
  20. Hei Catherine!
    Det TV-skapet må jeg skaffe meg! Skikkelig fint.
    Solhilsen fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  21. Jeg skal sjekke pris i morgen og legge den ut. Jeg sender selvfølgelig varer til hele landet hvis du vet hva du vil ha! RM kommer ikke som nettbutikk i Norge (ennå) :)

    Nå er det tid for køyen! :)

    SvarSlett