tirsdag 22. september 2009

Shutters og et mannesvin!



Innlegget i dag er mildt sagt godt og blandet!



Jeg begynner med å tipse om at New England Shutter Company har etablert seg i Norge. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for denne ultra Amerikanske innredningsskikken, og jeg skal ha hvite shutters på foreldre-badet i nye huset. Skal også kle igjen store deler av glassfasaden til butikken med RM sin utgave av disse skoddene. Sjekk ut www.tnesc.co.uk for inspirasjon. Butikken holder til i Bygdøy Allé.



Del 2 av dette innlegget er en reprise av et av de første innleggene jeg hadde her på bloggen. Dette lydklippet har blitt en klassiker i vår vennekrets, og Dimitri fra Canada har oppnådd kultstatus. Jeg har blitt så glad i denne karen at jeg rett og slett må dele han med dere en gang til!

The story is this: a girl was out with friends having drinks on King St (in Toronto ). This guy approaches her and won't leave her alone -saying how cute she is. She finally gives in and hands the guy her business card to get rid of him. The attached is an MP3 file of not one, but TWO voicemails this guy left. This goes down in the history books - especially the second voice mail. After hearing them you can clearly see why she didn't call him back - instead she called in to the Z103.5 morning show & had them play this on the air. Ladies: He is out there... :)

Trykk på DENNE og nyt!

8 kommentarer:

  1. Jeg simpehelt elsker de skoddene !!!
    Vil ha dem på badet, det var noe av det første jeg bestemte da vi flyttet hit.
    Nå er det snart 1 år siden !!!!
    Vet du om jeg kan få dem i alle standardmål ???

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk type! At det går an..ler meg i hjel :)

    Skoddene er min favoritt også - skulle ønske jeg hadde ett hus, hvor det var naturlig å bruke slike...

    SvarSlett
  3. Oh my god.....og jeg som har blitt singel, hvis det er dette som venter meg så forblir jeg singel for resten av mitt liv!!! Skoddene er i hvertfall kjempe fine! Datt helt ut her jeg...tror jeg må høre dette engang til..fnis;) Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. ha ha ha.. for en type! Knall bra!

    Vakre skodder ja! Hadde ikke sagt nei takk til dem :)

    SvarSlett
  5. Fantastiske skodder. Me like a lot! ;) og den mannen - haaaallooooo!

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke fått med meg at RM kommer til Bergen! Jeg ble superglad da jeg fant denne bloggen og fikk den gode nyheten på en gang! Fantastisk mye fint her, har bladd lenge nå og kommer snart igjen. Har også linket til deg fra min side, håper butikken får masse besøk fra begynnelsen. Lykke til med både slitet og moroen før det braker løs. Heidi♥

    PS. Dimitri er jo priceless...OMG! Hehe...

    SvarSlett
  7. Heisan Catherine!
    Skikkelig lekkert med shutters. Var i Green Lake, Wisconsin, USA i sommer. Der var det utrolig mange flotte hus i New England style. De fleste hadde shutters.

    Dimitri = Desperat = Norsk synonymordbok;
    avsindig, forrykt, fortvilet, fra seg, frenetisk, gal, rasende, sanseløs, ute av seg, vanvittig, vill, dumdristig, fandenivoldsk, gudsforgåen, halsbrekkende, halsløs, hodeløs, håpløs, livsfarlig og vettløs.
    Likte spesielt godt gudsforgåen!

    God ettermiddag ønskes av
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Hahahaha:o) Er det mulig?????? Tenk å treffe på han!!
    Nydelige skodder du viser! Slike kunne jeg tenkt meg på badet!
    Så du kjente igjen utsikten min???? Hmm;o)

    Klem fra Bette!

    SvarSlett