tirsdag 15. september 2009

Nyheter fra Slettvoll!

Slettvoll har nå sluppet sin høst kolleksjon. Som vanlig er det lekre bilder med en kontinental fargeskala. Jeg har selv flere Slettvoll møbler som jeg er kjempe glad i. (For tiden pent plassert under laken i kjelleren...) Kombinasjonen Slettvoll og Riviera Maison syntes jeg skaper en unik atmosfære. Jeg har blandt annet valgt å kombinere Slettvoll`s Windemere sofa i brunt med RM`s Chateau de lac bord.
Jeg gleder meg voldsomt til å komme i gang i hovedhuset. Om noen måneder er det klart for tapetsering og maling. Kjenner jeg begynner å få litt beslutningsangst - mye som skal avgjøres på kort tid! Vel, jeg holder fast med min leveregel: "Det ordner seg alltid for snille piker!"

Slettvoll -høst 2009


Helene Hennie har gitt ut ny bok! Den er bestilt!


11 kommentarer:

  1. Slettvold er virkelig lekkert! Skjønner du klør i fingrene etter å komme igang, og jeg gleder meg til å se hvordan det blir!

    Må sjekke ut boktipset - håper det er ok om jeg tar det med meg inn på Nib, hvis jeg får tid:)

    SvarSlett
  2. Jag håller med dig! Slettvoll har otroligt mycket fint! Ha en fin dag. Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg du har ! Spennende å følge deg :=)

    SvarSlett
  4. Masse fint de, skulle gjerne hatt både ett og annet:)
    Den boke vil jeg ha! Tuse tak for tipset:))

    SvarSlett
  5. Jeg har også sansen for møblene fra Slettvoll, jeg synes at det er veldig kjekt at noe så fint kommer fra Norge:)

    ha en god kveld!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  6. Hei på deg!: ) Sukk, ja.. Slettvoll er en stor favoritt her også. Kan tenke meg kombinasjonen med Rivera Maison er lekkert! Gleder meg til å se mer av huset ditt, spennende tid dere er i.. Men skjønner også at beslutningsprosesser er litt skumle; ) Har en konkurranse på bloggen min, du er hjertelig velkommen til å delta! Ha en nydelig kveld, klem fra meg (PS: Husk å sende meg kononr:)

    SvarSlett
  7. Slettvoll er en av mine favoritter også. Spesielt de møblene som er designet av Hennie. Ser at mye fra RM lett kan kombineres med dette. Det blir spennende å se hvordan du velger å sette det sammen i ditt eget hus. Beslutningsprosesser kan være enerverende. Men, det er likevel i kategorien positivt da vi tross alt har interiør som lidenskap. Ønsker deg masse lykke til med de ulike valgene.
    En deilig dag ønskes av
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Slettvoll er en favoritt men har desverre ikke noen møbler derfra (ennå). Og boken står selvsagt på ønskelisten :)

    SvarSlett
  9. Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen:) Det er så kjekt at noen setter pris på disse helsetipsene mine;) Jeg elsker Slettvoll! Har høstens nyheter virkelig kommet?! Dette må jeg ta i nærmere øyesyn med en gang! Takk for tipset!!

    God natt!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  10. gleder meg sååånn til dere åpner , og tror jeg har klart å snuse fram hvor;)
    jippi,
    stiller på dag 1 jeg.
    so long...

    SvarSlett
  11. Hei! Slettvoll har mye fint - skal velge sofa og stoff til sofa derfra. Ikke lett. Er heldig som kan velge fritt så pusser vi opp stuen etter fargevalget på sofa. Har du tips? Hva er inn i tiden og samtidig litt tidløst? Har fått krus i glass fra Riviera av typen med påskriften "c'est chaud" (det er varmt) =) nydelig. Absolutt fan av stilen. Hilsen Charlotte

    SvarSlett