torsdag 3. september 2009

I´m dreaming of a RM x-mas...


De siste dagene har vært preget av MYE jobbing. 12- 14 arbeidstimer har ikke etterlatt noen tid til blogging. Mange viktige brikker har falt på plass, og vi nærmer oss målet.

Bildene i dag er fra Riviera Maison´s julevarer. Litt ille å begynne å føle på julestemning i september selv om været er det samme som en gjennomsnittlig vinterdag!

Butikken vil bugne av julevarer når vi åpner i november. Er det noe RM virkelig kan så er det å skape den hjemmekoselige vinterstemningen!


Gratulerer til alle de dyktige damene som skal være med å åpne RM i Bergen! Dere bidrar alle med noe særegent og unikt - sammen skal vi skape Bergens vakreste handleopplevelse! Jeg gleder meg, og det tror jeg leserene også gjør!

8 kommentarer:

  1. JEG GLEDER MEG;)
    til butikken åpner altså.
    ha en finfin helg.

    SvarSlett
  2. Lykke til med alle forberedelser!
    J.

    SvarSlett
  3. Er jeg i Bergen kommer jeg garanteret innom !!! Dette blir bare sååå bra :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Vil ha, vil ha, vil ha!!!
    Vurdere sterkt en tur fra øst til vest etter åpning:)

    Ha en super dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Hei på deg

    Alltid like travelt når vi treffes:)
    Vesten er et "must" men det er ikke så mange igjen, ring meg hvis jeg skal legge av til deg.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  6. Jeg MÅ bare legge igjen en kommentar nå. .

    Dette blir fantastisk - jeg er så glad for å ha fått mulighet til å ta del i denne spennende, unike butikkopplevelsen.

    Ane

    SvarSlett
  7. Mye fint ja, gleder meg til juleshopping i Bergen nå!

    Ha en finfin helg:)

    SvarSlett
  8. Ser fram emot julshopping! Lycka till med butiken! Kram /Jackie

    SvarSlett