onsdag 23. september 2009

Champagne og foie gras!



Formiddagen i dag ble tilbrakt hjemme med minstemann som hadde feber. Emil i Lønnberget er favoritten til denne unge karen, et ganske uvanlig valg for en 2-åring. Problemet oppstår når telefonen min kimer uavbrutt, og man skal opptre som beslutningstaker i jobbrelaterte saker samtidig som minsten krever kontinuerlig oppmerksomhet på sofaen. Ingen har vært syk hjemme hos oss siden januar (hører dere at jeg banker i bordet..!?!) så jeg ante at det måtte være vår tur snart.



Herr C stakk hjemom etter lunsj for å avløse meg. Jeg har vel ikke introdusert Riviera Maison Bergen´s Daglige Leder ennå. Fru I - et rivjern av en dame! Jeg har vært heldig som har fått en ressurs som henne med på laget. Dere møter henne i butikken - se etter det bredeste smilet! Uansett, i dag skulle Fru I og jeg i et viktig møte tilknyttet åpningsfesten den 31. oktober. De fleste brikker er nå på plass - det kommer til å bli en uforglemmelig aften med 350 feststemte gjester.



Som lovet skal noen av dere lesere få muligheten til å dele denne kvelden med oss. Etter å ha lest alle kommentarene deres klarte jeg rett og slett ikke å velge. Derfor gir jeg alle superdamene fra Bergen muligheten til å komme. Jeg foreslår at dere setter av hele lørdagen til felles kos og fanteri - en egen bloggedamedag. Fantastisk!

Så velkommen skal dere være:

Therse Dorthea
Thea
Ingelin
Helene
Lise
Huset på toppen
Emmeline
Forever Love
Lillian
Cecilie
CCCC
Pink Lady
Prinsesselinn
Bette
Karna

Invitasjonene er i produksjon. Send en mail til RivieraMandC@gmail.com med adressen deres slik at jeg får sendt dere inngangsnøkkel straks den er ferdig smidd. Jeg gleder meg til å se dere alle sammen!



PS! Nå vet jeg hvorfor julenissen aldri bytter jobb! :)


17 kommentarer:

  1. Hei Catherine!: ) SÅ flotte bilder du viser, hadde ikke vært meg imot å ha en slik utsikt, sukk.. Også så vakker tapet og blomsterpotter som står i vinduet.

    Huff, liker ikke å mase, men var det slik at du hadde kjøpt med den RM formen jeg har skrevet om på bloggen min eller har jeg misforstått?*flau* Har sendt deg et par mail, kanskje har jeg fått feil mailadresse av deg? Hvis du ikke har mulighet til å sende den videre, går det selvfølgelig helt fint, for da ser jeg heller etter den andre steder: ) Hadde blitt kjempeglad om du ga meg en liten tilbakemelding: )

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjære Catherine!
    Jeg er overveldet tusen millioner trillioner takk! You are the best!

    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk!!

    Jeg har allerede ringt Therese Dorthea lettere ekstatisk!!

    Gøy gøy gøy!!!!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  4. Tror jeg kommenterte ett annet innlegg i min elleville ekstase;)

    Jeg er OVERBEGEISTRET.
    Tusen takk,
    lånte et bilde av deg til blogginnlegg.
    Håper lillegutten er i bedre form og at du får gjordt ett og annet ;)
    ha en finfin torsdag...

    SvarSlett
  5. Heldiggriser!!! Skulle ønske jeg hadde oppdaget deg litt før! Men jeg kommer så snart butikken åpner uansett;) God bedring til lillegutten din!:)

    SvarSlett
  6. HURRA!!!
    Tusen, tusen takk! Eg kan nesten ikkje vente! Eg blei overraska og veldig glad når eg fekk telefonen fra Pink Lady midt i X-factor! :-)
    Kan eg låne eit bilde til eit innlegg?

    God natt :-)

    SvarSlett
  7. WOW.... Tusen takk. Jeg er på reise med jobben. sender mail til deg når jeg kommer hjem på fredag. Tjoohoo, jeg er klar:-)

    SvarSlett
  8. Fine bilde du viser! gleder meg til å se butikken, nærmer seg:)
    Herlig med gode medarbeidere, det betyr alt:))
    jeg har vært litt i samme gate som deg i dag, onsdag er fri og kos med lillemor, men i dag MÅTTE jeg på jobb en tur, MED barn.. Prøvde å snakke høyt i telefonen for å overdøve den lille tutta som stod ved siden av og var mest opptatt om vi kunne kjøpe flere klistremerker;))

    Natta!

    SvarSlett
  9. Dette blir kjempe spennende og gøy. Gleder meg. Cecilie

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder du viser! Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  11. Så kjekt! Skulle ynskje eg såg innlegget og la inn kommentar:) Nydelege bilete! Gler meg til å få ein etterlengta interiørbutikk til Bergen!
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  12. Juhuuuu!! Takk og pris for at jeg er Vestlending...igjen...ha ha ha

    Sender deg en e-post, dette var kjempe kjekt av deg, får begynne å spare vi nå da.... =0)

    PS
    Holdt nesten på å kjøre ut av Sotrabroen sist jeg kjørte over, for å se om jeg kunne speide en fin pir i det fjærne...har sett et lite glims av den på bloggen din så.....Kanskje du har en god gammel "stocker" på nakken nå...

    SvarSlett
  13. Heisa.. Må si at jeg koser med med blogger din. Jeg er blitt fast sleser av dine innlegg og har lagt deg inn i favoritter ;o). God bedring til "lillegutten". Ps... jeg har testet ut en teori med forkjølelse og har funnet ut at c-vitamin om kvelden hjelper. Vi i min familie har ikke vært forkjølet på 2 år. Mo9ka

    SvarSlett
  14. Hei på deg.
    God bedring til lillegutten din. Kjekt at du dro kjensel på lampen min, he he..

    PS
    Uff, nesten pinlig, men som Karna har jeg også speidet etter en fin pir i det fjerne på tur over Sotra broen...

    SvarSlett
  15. Wow,. så spennede, veldig kjekt at vi fikk være med alle sammmen :) Gleder meg masse,lørdagen 31 okt er merket med HUSK i almanakken:)
    Ha en fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  16. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!!! Så utrolig gøy!
    Håper det går greit om jeg låner et bilde eller to til bloggen min? Må jo fortelle om denne begivenheten;o)
    Ha en super helg!

    God klem ifra Bette!

    SvarSlett