onsdag 19. august 2009

Vokt dere single kvinner!

Jeg mottok denne fra en venninne i morges.. Aldri har sminkeprosessen vært så morsom!


Les følgende...


The story is this: a girl was out with friends having drinks on King St (in Toronto ). This guy approaches her and won't leave her alone -saying how cute she is. She finally gives in and hands the guy her business card to get rid of him. The attached is an MP3 file of not one, but TWO voicemails this guy left. This goes down in the history books - especially the second voice mail. After hearing them you can clearly see why she didn't call him back - instead she called in to the Z103.5 morning show & had them play this on the air. Ladies: He is out there... :)


Nå fikk jeg jo selvfølgelig ikke til å legge ut lydklippet, så trykk i på DENNE linken i stedet!

12 kommentarer:

  1. Åj så spennede, ser du åpner RM-butikk, heldige deg, jeg linker deg og følger med! Skulle da absolutt tatt en tur til Bergen... tenker meg det blir mye lekkert!

    SvarSlett
  2. Gøy-fin-inspirerende blogg som jeg gleder meg til å følge!
    Hilsen Tonje

    SvarSlett
  3. For en komplett idiot!
    Glad jeg er gift! Det er mange merkelige mannfolk ute og går!!
    Ha en fin dag videre! J.

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du skal opne RM butikk i Bergen.
    Gjett om eg skal innom neste gange eg er i Bergen:)
    Blir spanande å følge med på butikkutviklinga.
    Smil H

    SvarSlett
  5. Dette var god underholdning! Du verden! Litt vel selvsikker type det der, hoho! Kommer nok til å forbli singel også!

    Fant bloggen din i dag via Karna, ser jo kjempefin ut, skal bli spennende å følge deg i alle prosjektene dine!

    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Lykke til med butikken!! Plutseleg ein dag finn eg på å reise til Bergen for å handle... det er litt langt,men... :)

    Anita

    SvarSlett
  7. jippi, gleder meg til du åpner butikk,
    hvor blir den ?
    ha en feiende flott dag.

    SvarSlett
  8. Å ssom jeg gleder meg til å besøke butikken deres!! Heldige meg som bor i Bergen!!

    SvarSlett
  9. Grattis till både blogg och butik! Jag skulle garanterat vara där ofta om jag inte bodde så långt ifrån. MEN om det blir en Bergen tur har jag iallafall ett stopp klart på listan. Trevlig kväll. Kram Alexandra

    SvarSlett
  10. Kjempeflott blogg - og gjett om jeg skal besøke din nye butikk! :-)
    Dessuten må jeg få føye til: jeg er SÅÅÅ glad for å være gift....så slipper jeg sånne sleezy telefoner!

    SvarSlett
  11. Herlig
    Nå gleder jeg meg til min neste tur til Bergen. Gleder meg til å følge bloggen.

    SvarSlett
  12. Hei ! utrolig vittig....Ville bare gratulere! Dette blir spennende å følge med på :)Du er jammen tøff,lykke til !Anette(nabo)

    SvarSlett