torsdag 20. august 2009

Vil du være med på laget?



Vi søker dyktige medarbeidere til åpningen av
Riviera Maison Concept Store
i Bergen Sentrum i november.

  • Daglig Leder
  • Butikkmedarbeidere, 50-70 % stilling
  • Ekstrahjelper, 10-20 % stilling

Butikken skal holde en svært høy standard både når det gjelder vareutvalg og service. Jeg er derfor på jakt etter ekstraordinære personligheter med gode kommunikative egenskaper. Du må ha en brennende interesse for RM som "brand", og strebe etter å tilføre butikken noe særegent.






Vi tilbyr en arbeidsdag hvor du kan utløp for din kreativitet i storslåtte omgivelser. Svært gode lønnsbetingelser og gunstig arbeidstid er en selvfølge.


Søknad kan sendes til DENNE mailadressen.



Sammen skal vi skape Bergens vakreste handleopplevelse!





6 kommentarer:

  1. Heldige de som bor i Bergens-området og kan søke jobb i denne flotte butikken!

    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Oioioi, så fantastisk!! Selv bor jeg i Drammen, ellers skulle jeg gjort alt for å jobb hos dere!! Men jeg planlegger en Bergenstur ila høsten, og gjett om jeg skal vente til november når butikken deres er åpnet, med å reise!: ) RM er en av mine absolutte favorittmerker, gleder meg til høstkolleksjonen kommer i butikkene!

    Ønsker dere lykke til i å finne dyktige medarbeidere: ) Klem Frk T

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du likar bloggen min, og så kjekt at du startar din eigen! Ser ut som dette blir ein strålandes butikk!!!
    Viss du ikkje allerede har vore der, så bør du jo besøka Riviera Maison butikken i Alexandrium, Rotterdam. Fantastisk!!!
    Gler meg til opning!
    Ha ei gode natt!

    SvarSlett
  4. Håper dere finner de rette personene, må jo være drømme jobben til flere...Har desverre nok med jobben som jeg har, men du kan regne med at jeg blir kunde...og det er jo noe det også!!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Så fantastisk flott at det åpner en Riviera Maison butikk i Bergen:)Å,ååå jeg kommer garantert innom på åpnings dagen:) Ønsker dere lykke til fremover til åpningen!
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  6. Jeg skjønte det var du Cathrine:) Stå på og masse lykke til!!! Håper dere koser dere i huset.

    SvarSlett