onsdag 19. august 2009

Var dette det hele...?


Jeg føler meg snytt av sommeren, og jeg føler meg snytt av YR.no! Som I-phone-bruker har jeg lagt inn YR sin I-phone-programvare som jeg uten unntak sjekker minimum 3 ganger daglig. Dette selv om jeg vet at YR-portalen KUN oppdateres 2 ganger om dagen! 



Vi Vestlendinger har i år blitt frastjålet halve sommeren. Ja, vi hadde det flott noen uker i juni, men juli var sørgelig grå, og august-været beskrives best av bildet øverst. Jeg er født en PLANLEGGER, og jeg planlegger ALT! Denne egenskapen medfører forutsigbarhet i familiekaoset når alle variablene går i min favør, men skaper ukontrollerbart KAOS når uforutsette ting skjer.


Hva gjør man når man inviterer til sommerfest på kaien med reker og krappe, hvitvin og champagne - så PØSER det ned! YR.no hadde jo lovet meg sol-litt-bak-lys sky-symbol; ergo skulle vi være på trygg grunn!! Puter, levende lys og bordekning var vått innen minutter. Det hele toppet seg da krabbekokeren kortsluttet grunnet stoore mengder vann i skjøteledningen!



Som en ekte "Frustrert Frue" tok jeg det hele med fatning, og kvelden ble en fuktig susksess! Kjærlighetsaffæren med YR.no fik en plutselig brå død, og jeg har (nesten) aldri sett meg tilbake... 

Bildene er fra "gjesthuset"

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder! ja, hvor ble sommeren av!?!
    Skal være med å ordne til hagefest på lørdag, håper vinden stilner av, får å si det sånn:)

    SvarSlett
  2. Ja, hvor ble den av! Vi Trøndere har blitt fratatt omtrent hele sommeren, har jeg en følelese av. Vi hadde kun ei uke med bra vær sammenhengende, kjjivt, bor på gal plass har jeg en fealing av. Å yr bommer og bommer. jaja nok om været hehe.... Hadde vært kjempemoro å bidra til markedsføringa av butikken din da! Fant ingen mailadresse til deg jeg, men om du ønsker kan du maile meg på tina@rosenborgreklame.no eller ring på tlf. 73890035. Hadde vært kjempekoselig å tatt en prat om dette! Ha en nudelig dag!

    SvarSlett
  3. Enig!
    Jeg er skuffet jeg også..
    Is this it??? Tror dette er den sommeren med minst grilling ever!! Og solstolen har for det meste stått ubrukt..

    Du ble litt nysgjerrig ja :o)
    Vil ikke si for mye, men jeg har kontakter der du skal åpne.. Har ikke villet si noe på bloggen, siden det har vært/er konfedensielt...

    Kommer nok innom i butikken din og sier hei vet du...

    Klem J.

    SvarSlett