søndag 30. august 2009

Utfordringer, ja takk!!

Emmeline utfordret før helgen alle bloggedamer til å beskrive egne bloggevaner i et innlegg. Da jeg er av den nye blogge-dame-sorten tillater jeg meg å utvide utfordringen til også å romme temaer for fremtidige innlegg.

1. Riviera Maison som konsept, og alle de unike produktene som tilbys i RM´s sortiment.


2. Bergens stolthet: Riviera Maison Concept Store - den første av sitt slag i Norge!



3. Husbygging, med tilhørende beslutningskaos.



4. Utenomhus: Beplantning, steindekker og hagedesign.



5. HH Beach



6. Gjesthuset - nytt og klart til bruk!



7. Familieliv.



8. Innredningsdetaljer



9. What´s hot and what´s not!


10. Livets rariteter.



Det blir med andre ord en spennende høst som jeg gleder meg til å dele med dere!

4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne invitert hele bedriften deres hjem til meg jeg, og de kunne startet med å luke, for jeg holder på å drukne i ugress for øyeblikket....i mine nye bed....Du får bruke bryggen og stranden din i markedsføring av bedriften deres, for dette var bare kjempe lekkert...ps du får gi en lyd hvis du trenger hagesingel, pukk, grus eller murestein...det er det jeg driver med...he,he....

    SvarSlett
  2. Det blir veldig spennende å følge med på deg og! Jeg tar gjerne turen fra Stavanger til Bergen for å oppleve den nye butikken din!! Perfekt timing til juleshoppingen!!
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Fin utfordring, med en morsom vri!: ) Dere skal være stolte av butikken deres ja, sukk, skulle ønske det var neste helg dere skulle åpne! Men da har jeg bare nok en unnskyldning for å besøke igjen Bergen før jul.. Hunterne er funnet frem og jeg er klar for Bergen!!: ) Kjempefin by!

    Ha en fin kveld, klem fra meg: )

    SvarSlett
  4. Hei, for en fin blogg, fantastiskt hus, jobb, familie og alt. Herlig å kikke inn hos noen som "has it made". Du har sikkert jobbet rumpa av deg for dette. Stort lykke til med alt. Jeg kommer snart tilbake

    SvarSlett