søndag 16. august 2009

Min første gang...

Som beskrevet tidligere er jeg avhengig av daglig påfyll fra mine favorittblogger. Jeg er en flittig leser av MANGE blogger, bare så det er sagt, men noen få bloggdamer skiller seg helt klart ut som mine personlige favoritter.


Foto er lånt fra Hvit Stil


En vinterkveld for flere år siden satt jeg og fordypet meg i noen vidunderlige nettbutikker proppet med de mest innbydende interiørartikler. Slike "selvstudium" kunne raskt utvikle seg til en langvarig og svært kostbar affære. Denne kvelden ante min mann fare på fære og insisterte sporenstreks på at vi skulle ta en tidlig kveld - klokken var tross alt 23.10!!!

"5 minutter" sa jeg, og Mr. C tuslet slukøret ovenpå - alene.


Foto er lånt fra Karnas Hus

Disse "5 minuttene" utviklet seg til maaange timer med intens lesning. Gleden grep meg da jeg innså at det eksisterte en hel hær med damer der ute med den samme dumdristige interiørmani som meg selv. En NY VERDEN åpnet seg - Jeg var umiddelbart hekta!


Foto er lånt fra Emmeline


Min første blogg-erfaring fikk jeg med Karnas Hus. For en fantastisk dame med en fantastisk stil - det ble forelskelse ved første blikk! Karna ledet meg videre til Emmeline, (utredes i neste innlegg..), som førte videre til BO, som førte videre til Christine og Hvit Stil .

Et bloggunivers var oppdaget!

1 kommentar:

  1. Hei! Flink du er :) Allerede godt igang her! Gleder meg veldig til butikken din åpner! Du får til det du vil du! Jeg har en lang vei å gå før jeg kanskje får oppnådd mine mål og drømmer, men må si jeg blir veldig inspirert av å se alt det du/dere får til! Lykke til i jakten på gode medarbeidere! SPENNENDE :)
    Klem Eva

    SvarSlett