torsdag 27. august 2009

Konkurranse!

Jeg har noen kjempe flotte Riviera Maison produkter som jeg har lyst til å gi vekk til dere!

Responsen på bloggen har så langt vært over all forventning, og jeg håper flere av dere velger å følge oss i tiden fram mot The Grand Opening tidlig i november.

På åpningsdagen kan vi lokke med fristende tilbudd og hyggelige give-aways! Stor åpningsfest i ekte Riviera stil er under planlegging. Kanskje noen av dere har lyst til å delta?


I tiden som kommer vil bloggen omhandle alle de utfordringene vi vil støte på før butikken kan åpne. Jeg gleder meg virkelig til å vise fram det flotte lokalet som skal huse Bergens vakreste butikk. Glassfasader skal bygges før 300 m2 står klart for innflytting - mer detaljer kommer senere!
I disse dager prosjekterer vi innredninger, kassepunkt og belysning. Alle hyller og utstillingskabinetter, for ikke å snakke om RM kjøkkenet, skal lages spesielt til vår butikk, så her gjelder det å lese korrekt av målebåndet!



Som en stor TAKK til dere gir jeg bort goodiebags fylt med de lekreste RM produkter til 3 hyggelige lesere som legger seg inn som "Følgere" av bloggen. Trekningen vil finne sted på søndag!
Tvi Tvi!

42 kommentarer:

  1. For en spennede tid du har foran deg :))
    Blir moro å følge med videre..
    Jeg er fast følger av bloggen din fra før, og blir veldig gjerne med på en trekning hos deg :))

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny butikk og greier! Blir gjerne med i konkuransen din og blir følger! Takk for tipset om peisen på bloggen min. Hadde aldri hørt om mekk før, så da får jeg finne en butikk her i nærheten.
    Klem Julie

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsen :)
    Åh, hadde vært morro å vunnet denne konkurransen da. Nydelig ramme. Perfekt til Mathias ;)

    Jeg legger meg som følger og tar to lodd..

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne følger av bloggen din.

    Jeg elsker Riviera Maison og planlegger en tur til Bergen,mulig til våren!
    Jeg har ikke egen blogg men en google konto!
    Blir gjerne med i trekningen

    SvarSlett
  5. Å snille du!

    Jeg elsker ♥ Riviéra sine produkter ergo burde jo jeg vinne? Neida, det er kanskje ikke grunn nok, det er nok mange som har sin elsk på nettopp disse produktene. Men skulle jeg vinne skulle jeg blitt superglad i allefall. Jeg har lagt meg som følger av denne bloggen for lenge siden pga at du virker hyggelig, har en flott blogg og supre produkter som jeg bare elsker!

    Klem fra nord

    SvarSlett
  6. Du har nok en travel tid foran deg, men helt sikkert en spennende tid ...
    Så snilt av deg med en give away da..
    jeg er følger og så klart jeg prøver lykken hos deg...

    bare å krysse fingreen nå...
    Kerstin*

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Spennende med ny butikk!! Jeg ringer deg en dag hvis jeg får lov! Jeg sliter med å skille mellom hva jeg skal ha på hytta og hva jeg skal ha hjemme av disse Riviera-goodies'ene, så da blir det både her og der!! Lykke til fremover - jeg er følger, og håper du tar en titt innom meg her i Stavanger!

    Fruhermez

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke egen blogg, men håper likevel på å få være med i trekningen. Har fulgt med på bloggen din fra første stund. Er veldig glad for at du har tatt initiativ til en Riviera Maison butikk i min hjemby.Jeg elsker RM sine produkter og har veldig lyst til å være med på åpningsfesten. Ønsker deg lykke til med videre planlegging og åpning av butikken.

    Hilsen Bente M.

    SvarSlett
  9. Så morsom og spennende tid du har foran deg, sikkert veldig mye som må gjøres, men du får jo butikken din helt «under huden». Lykke til med prosessen!
    Jeg er allerede følger av bloggen din, og vil gjerne være med i trekningen...

    SvarSlett
  10. Dette er så spennende!
    Ønsker dere lykke til med bygging av butikken!
    J.

    SvarSlett
  11. Lykke til med innreding av den nye butikken.
    Jeg har vært følger en stund, og vil gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  12. Er allerede følger... og blir gjerne med i trekningen;-)

    SvarSlett
  13. Hei,

    Kjempefin blogg som jeg titter innom ofte, RM har nydelige varer, du får sikkert en super butikk i Bergen.
    Jeg "hiver" meg også gjerne med på trekningen, selv om jeg ikke har egen blogg.

    Mvh. Hilde B.

    SvarSlett
  14. Ny følger kommer her - og krysser fingrene for at jeg har vinnerlykke! Ønsker meg en Bergenstur snart, så jeg kan få kikket i butikken i "the real life" også. :-)

    SvarSlett
  15. Så flott at du viste meg bloggen din, her kommer jeg nok til å trives, ja! Og jeg gleder meg til butikken åpner, flott at du er i min by!

    SvarSlett
  16. Fristande goodiebagar seier ingen nei takk til! :-)
    Blir spennande med RM butikk i Bergen. Som nevnt før, RM butikken i Rotterdam er min favorittbutikk. Fyrste gong eg var der med mammo mi, så vart me rørte til tårer begge to! Rett og slett ein opplevelse! Viss dykk klarar å gjenskape det i Bergen, så er dykk kanongo! :-)

    SvarSlett
  17. Jeg er forlengst følger av bloggen din. Urolig spennende å følge med fremover. Veldig kjekt å følge deg på bloggen, spennende alt du blogger om:) Jeg er utrolig nyskjerrig på hvor i Bergen denne flotte butikken skal ligge. Når jeg går i byen har jeg begynt å titte meg litt rundt og fundere på om det kan være her eller der.. hehe Når vil du avsløre lokalet? Klemmer fra Pink Lady

    SvarSlett
  18. Heisann!
    Hadde vore kjekt om eg greidde å koordinere ein Bergenstur når butikken skala opne, vil selvfølgelig prøve på det! Eg vart vel følger nr 7 trur eg...forøvrig mitt lykketal så då er vel mine odds gode... ;o)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  19. Jeg vet hvor jeg skal neste gang jeg skal til Bergen :O) (etter November da ;O))
    Har vært følger av bloggen din en stund og er stooor fan av Riviera Maison, og sier ikke nei takk til å delta i en konkurranse om produkter derfra :O)
    Ha en fortsatt fin dag
    Kirsti

    SvarSlett
  20. Så spennende med trekning! Jeg følger deg! :)

    SvarSlett
  21. Da er jeg blitt følger jeg også:)
    Første bloggen jeg følger, har ikke snurret meg rundt andre steder enda:) Blir spennende fram mot åpningen! Kos deg med planleggingen:)

    SvarSlett
  22. Eg blir gjerne med på trekning =)
    *klem* Astrid

    SvarSlett
  23. Som jeg gleder meg til dette, kjempe spennende! Må bare invitere til premiere og visning av lokalet....jeg kommer!

    Så fint dere har det hjemme, flotte bilder i innleggene under her! Digger tapet valget ditt, har såååå mange fine i Alvøen, skulle bare vært MYE flinkere å tapetsere, der skorter det kraftig... =0)

    SvarSlett
  24. Det frister jammen meg å ta en førjulstur til Bergen! Dette kommer garantert til å bli en fantastisk butikk, er helt frelst på Riviera Maison:)
    Har lagt oss til som følger av bloggen din, leser den jo hver dag, er spennende å følge deg! Og selvfølgelig vil vi være med i konkurransen!

    Ha en kjempedag!
    -Lene-

    SvarSlett
  25. Åå, gjett om jeg vil være med!!! RM er mitt favorittmerke når det kommer til interiør, Bergens innbyggere er virkelig heldige som får en egen Riviera Maison butikk i byen.. Sukk.. Jeg skal til Bergen om to uker, men spørs om jeg ikke må ta en tur til før jul!; )

    Lykke til med planleggingen og åpningen av butikken, jenter! Jeg er helt overbevisst om at dere vil få stor og masse positiv respons ved åpningen av butikken!

    God helg!: ) Klem Frk T(som allerede følger bloggen deres..)

    SvarSlett
  26. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen
    Jeg kaster meg med i trekningen, og legger meg til som følger. (trodde jeg hadde lagt meg til før?) Lykke til med bbutikk åpningen, og en ting er veldig sikkert, jeg kommer innom neste gang jeg er i Bergen.

    Klem fra
    Christine

    SvarSlett
  27. Jøss, her er du! Så koselig da,og for en blogg.

    Høres spennende ut med den butikken og jeg kommer innom neste gang jeg er i Bergen...er jo der i ny og ne jeg:)

    Trekning blir jeg med på vet du, dårlig med vinnerlykke jeg da, men en kan jo alltids håpe.

    Skal få lagt link til deg slik at jeg og mange andre kan ta turen innom for en titt.

    Ha en feiende flott helg, så høres vi snart igjen:))

    SvarSlett
  28. Lekker blogg, og butikken blir visst kjempeflott. Synd det er sjelden jeg er i Bergen..... Følge bloggen kan jeg imidlertid gjøre!

    SvarSlett
  29. Takk for koselig kommentar i bloggen min :-)
    Har lagt meg til som følger av bloggen din nå. Kommer til å følge spent med på butikken, må innom der neste gang jeg er i Bergen :-)
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  30. Kjempefin blogg. Er glad jeg bor i Bergen (selv om det regner..) gleder meg til RM Store åpner i november. Blir selvsagt kjempeglad om jeg vinner. Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med:) Og blir selvfølgelig fast følger! RM har så fantatisk mye fint! Gleder meg til å følge deg frem mot åpning av butikken! Lykke til, det kommer til å bli sååå bra!o)
    Klem M

    SvarSlett
  32. Jeg blir også mer enn gjerne med i trekningen. Jeg er også en stor fan av RM. De har så utrolig mye fint. Det blir spennende å følge deg fremover. Vi totalrenoverer huset, så jeg er spent på hvordan kjøkken fra RM vil se ut:o) i tillegg til pris. Jeg er overbevist om at det blir som en drøm!! Neste gang jeg skal til Bergen blir første pri butikken din;o) Skulle også gjerne ha søkt på stilling hos dere, men Bergen er noen timer unna dessverre.

    Lykke til med butikken! Ha en flott week end.

    Klem

    SvarSlett
  33. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg blir gjerne med i trekningen og har lagt meg til bloggen din! Gleder meg masse til butikken din åpner, jeg kommer gjerne til åpningen! Bare si fra!!! Når vil du røpe hvor dere skal holde til? Jeg er kjempespent!
    Klem

    SvarSlett
  34. Jeg følger deg gjerne! RM er bare gjennomført nyyydelig:) Masse lykke til med åpning av butikk! For en spennende tid du har foran deg;)

    SvarSlett
  35. Heisann! Takk for koselig hilsen på bloggen min:) Det skal bli spennende å følge med videre på alt som skal skje her. Så må det nok bli en Bergenstur en gang når det nærmer seg jul.. Lykke til videre med planlegging og alt som skal gjøres!

    Ønsker deg en riktig fin helg!

    SvarSlett
  36. Hei!

    FANTASTISK at vi endelig skal få en egen RM butikk i Bergen!!! Hopper i stuen av glede!! Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din,og vil også SVÆRT GJERNE være med på åpningsfesten!!
    Masse lykke til med å få butikken klar til åpning! Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har begynt i ny jobb,så hadde jeg søkt på flekken!

    Hilsen i fra Bette!

    SvarSlett
  37. Vi är följare av bloggen din! Följer med stor spänning hur butiken tar form! Ha en strålande helg! Kram Alexandra

    SvarSlett
  38. Hei :-)
    Du viser så mye lekkert at her måtte jeg benytte sjansen å bli med i trekningen. Du er faktisk den første bloggen jeg "følger", selv om det skal innrømmes at jeg er en hyppig leser av flere blogger :-) Er kjempespent å følge med på butikken deres, og ekstra spent siden jeg er så heldig å bo i nærheten....Lykke til :-)

    - Marianne :-)

    SvarSlett
  39. Så spennende.
    Jeg følger bloggen din allerede!
    Med stor glede.
    Klem

    SvarSlett
  40. En utrolig flott blog dere har, blir spennende å følge med her:-) Også så artig med gavedryss :-)

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  41. Kjempe fin blogg du har, jeg blir gjerne med på konkurranse. Gleder meg til butikken åpner i november, vi trenger flere sånne i Bergen:)

    SvarSlett
  42. Gleeeeeder meg!! Riviera Maison sitt vareutvalg er jo bare rå lekkert!! Gjett hvor jeg skal ønske meg julegaver...;)
    Skal følge med dere..spennende prosjekt dere holder på med!
    Masse lykke til videre...:)

    Lykkebo*

    SvarSlett