søndag 16. august 2009

The beginning, del 3.



Denne bloggen skal først og fremst handle om den spennende tiden vi har fremfor oss med åpning av ny butikk. I den forbindelse vil dere få muligheten til å ta del i alle de forhold som skal falle på plass før en åpning kan finne sted.

Lokaler skal tegnes. Fasader skal bygges. Medarbeidere skal ansettes. Varer skal kjøpes inn. Butikken skal styles. Åpningsfest skal planlegges. Puh, vi har mye godt arbeid foran oss!


Dog, mener jeg at man oppnår størst suksess ved å gi av seg selv, og ved å dele med sine omgivelser. Bloggen vil derfor også bestå av små glimt fra min hverdag med barn og husbygging samt historier om rariteter som oppstår på vår vei.


Bildet over er av mine 2 gutter på hhv. 2 og snart 4 år. (Eldstemann har bursdag på lørdag..) Som alle småbarnsforeldre sliter vi med å få hverdagskabalen til å gå opp, selv om begrepet "MULTITASKING" har nådd uante høyder!

Historiene med tilhørende gullkorn er mange, og de får meg til å innse at det er først og fremst MOR jeg er. Alt annet kommer på en (svært!!) sterk 2. plass!




Som om vi ikke har nok baller i luften holder vi i tillegg på med en totalrestaurering av hus og hage. Eiendommen ble kjøpt for et godt år siden, og planleggingsprosessen startet umiddelbart. I dag bor vi i gjestehuset inntil hovedhuset er klart for reinnflytting en gang til våren.


Hvorfor er det egentlig slik at ALT skal skje samtidig? Moro er det uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar