søndag 16. august 2009

The beginning, del 2.

En drøm er i ferd med å gå i oppfyllelse. ..




For de av dere lesere som bor på Vestlandet så vet dere hvor dårlig utvalg Bergen har på butikkfronten, både når det gjelder mote og interiør. Det finnes selvfølgelig noe små juveler spredt rundtom i periferien men det er absolutt plass til noe mer.





Som interiørentusiast har jeg spent fulgt med mens Riviera Maison har lagt verden for sine føtter. Til min store frustrasjon skjedde det aldri noe i Bergen, eller for den saks skyld i Oslo. Det gjaldt å ta saken i egne hender!





Etter lang tids arbeid er vi nå klare til å avsløre at vi i begynnelsen av november åpner Norges første "Riviera Maison Concept Store" i Bergen Sentrum. 300 m2 fylt med de lekkretse møbler, tekstiler og assesoirer - en drøm av en butikk! 

Og jeg skal dele alle forberedelsene med dere...




2 kommentarer:

  1. Hei, jeg ble så glad når jeg hørte at RM skulle starte butikk i Bergen! Men hvordan går man fram for å søke på stilling i butikken? (Fant ingen link)

    SvarSlett
  2. Så flott at det kommer en slik butikk i Bergen.Det trenger vi! Lykke til med planlegging og alt det andre. Er jo kanskje selve utførelsen som tar mest på, så vil ønske deg masse lykke til med det også! syns det er flott at det er noen der ute med litt tak i. Du må være litt av et fantastisk menneske som får til alt dette her!

    *Klem*

    SvarSlett