lørdag 15. august 2009

The beginning, del 1.


Hvord
an skal det hele begynne? 

Hva skal jeg skrive for å fange et publikums oppmerksomhet? Noe morsomt kanskje eller noe virkelig smart og banebrytende...? Forresten; hvordan er man banebrytende som interiørblogger!?! Det meste har vel blitt vist før - ja, mest sannsynlig flere hundre ganger før...




Min mann kaller meg en bloggaholiker. Om dette innebærer gretten og, til tider, noe ufin oppførsel mot mine omgivelser uten daglige doser blogging, vel da har kanskje Mr. C rett i det. (Er det ikke slik at man først må erkjenne at det eksisterer et problem før man kan gjøre noe med det...?) 

Det er mange bloggdamer der ute som har delt livet sitt med alle som har ønsket å lese. Jeg har alltid opptrådt som en passiv leser - en igle som har suget ut glede og inspirasjon fra Unikum som har villet dele. Hvorfor jeg aldri har hevet meg på bloggbølgen før nå lurer du kanskje på? Vel, jeg har aldri følt at jeg har hatt et viktig budskap å dele med omverdenen.

Ikke før nå...

 
 

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Velkommen til bloggverdenen og gratulerer med butikken!! Så spennende! Gleder meg til å følge dere videre i bloggen!

    Skulle gjerne nådd deg på en e- mail adresse!??

    Hilsen en annen bloggaholiker;)!

    SvarSlett