søndag 30. august 2009

And the winners are...

Etter middag i dag hjalp guttaboys til med å kåre vinnerne av Riviera Maison goodiebag konkurransen.



Det hele utviklet seg til en ganske så høytidelig seanse på spisebordet. Dette var stas!



Alle "Følgere" og kommentarer fikk et tall. Deretter fikk mine små håpefulle tegne ring rundt tre tilfeldige tall.


Storebror viser lillebror hvordan det skal gjøres.



Heldiggrisene som mottar surprise i posten er (trommevirvel...):

- Tone AB
- Snuppemamma
- Elindelbekk

Send meg en mail med kontaktinformasjon til RivieraMandC@gmail.com. Til alle dere som ikke hadde vinnerlykke denne gangen; det kommer en ny sjanse om et par uker!

MusMei og hennes familie går igjennom en lei tid, og jeg sender derfor en ekstra goodiebag til deg. Ta vare på hverandre!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!!: ) En fortsatt god søndag ønskes deg, klem Frk T

    SvarSlett
  2. jippi !! jeg vinner aldri noe,så dette var gøy :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnarane!
    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Så spennende! Jeg vinner jo heller aldri :-) Gratulerer til oss!!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne..
    Ha en fin mandag..
    Kerstin

    SvarSlett